سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۸۱
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با اقدامات ترامپ، محبوبیت و مقبولیت سپاه در ایران بیشتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، فرماندار تنگستان به همراه اعضای شورای تأمین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) تنگستان ملاقات کردند.

فرماندار تنگستان عصر سه‌شنبه در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

عبدالحسن رفیعی پور تصریح کرد: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های مختلف بوده‌اند، همان‌گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

فرماندار تنگستان افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت‌ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش‌های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این مقام عالی دولت در تنگستان در واکنش به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا خاطرنشان کرد: ترامپ با اعلام نام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی یکی از احمقانه ترین تصمیمات خود را گرفت و ترامپ مطمئن باشد با این اقدام، محبوبیت و مقبولیت سپاه در ایران بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر