شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۸۷
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

فکرشهر:  طرح علمداران حماسه همزمان با میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام علمدار کربلا در کنگان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در این طرح ائمه جمعه به اتفاق جمعی از مقامات محلی با هماهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منازل تعدادی از جانبازان به نمایندگی از سایر جانبازان شهر، سلام مقام معظم رهبری و ولی فقیه زمان را به اسطوره‌های ایثار و مقاومت ابلاغ و از آنان تجلیل کردند.

فتح‌الله نوروزی فرماندار کنگان به اتفاق امام جمعه کنگان، فرمانده سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جانباز با دو جانباز شهر کنگان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار کنگان صبح چهارشنبه در حاشیه این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان، سرافراز است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و خدمت به آنان را توفیق الهی برای مسئولان دانست.

وی با بیان اینکه جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی، شهدای زنده کشور هستند افزود: جانبازان درس‌های بزرگی به نسل امروز ما می‌آموزند و همه باید قدردان این عزیزان باشند.

فرماندار کنگان افزود: استقلال آزادی، عزت، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و احیای ارزش‌های اسلامی مدیون تلاش‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان انقلاب است.

نوروزی در رابطه با ارزش ایثار و جانبازی یادآور شد: ایثار از بارزترین نشانه‌های انسان مؤمن است و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر