پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۱۲
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: سه موکب از تنگستان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری تنگستان از تشکیل و اعزام سه موکب به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان برای پخت غذا و اعزام ماشین آلات سنگین، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهرم، شهرداری و شورای اسلامی اهرم و شهرداری و شورای اسلامی دلوار خبر داد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه در نخستین روزهای سال نو وقوع سیل برخی از استان‌های کشور را فراگرفت و خسارات زیادی را به مردم و زیرساخت‌های عمرانی وارد نمود، خواستار همراهی بیشتر مردم و مسئولین در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان شد.

رفیعی پور اظهار ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم و مسؤلین تنگستان در کمک رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در بحران‌ها پشتیبان یکدیگر هستند و با این انسجام و همدلی عبور از مشکلات آسان‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با وقوع سیل، مردم شهرستان تنگستان مانند دیگر مناطق کشور به صورت خودجوش به کمک سیل زدگان شتافتند، افزود: تا کنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان توسط بخشداری‌ها، جمعیت هلال احمر، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه آزاد، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تعاونی لنج داران، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف تنگستان جمع آوری شده و طی چند مرحله ارسال شده است.

فرماندار تنگستان بر سازماندهی کمک‌های مردمی بر اساس نیازمندی‌های اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده تاکید کرد و افزود: این تدبیر ضمن بهبود خدمات رسانی به مردم سبب افزایش نظارت‌ها بر روند کمک رسانی‌ها خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر