جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۱۳
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

فکرشهر:  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: زمینه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اقدام نابخردانه و نسنجیده هیئت حاکم آمریکا کسانی که در طول چند سال گذشته شاهد اقدامات یک جانبه و خروج و تعدیل یک جانبه موافقت‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی که یکی از آنها خروج از برجام بوده است که یک تفاهم نامه‌ای که در بالاترین جای سازمان ملل مورد موافقت قرار گرفت به راحتی از آن خارج شدند.

وی تصریح کرد: هدف هیئت حاکم آمریکا این است کشورهایی که به دنبال استقلال خود هستند به طور کلی هدف آنها مقابله با جمهوری اسلامی ایران است که در ایام گذشته تحریم‌های ظالمانه و ناروا در فضای اقتصادی کشور و بخش‌های دیگر اعمال شد و برگرداندن همه چیزی که در خصوص برجام مورد موافقت قرار گرفته بود البته بدون همراهی بخش زیادی از کشورهای که در آن قضایا درگیر بودند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: آخرین اقدامی که آمریکا برای مقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه‌های تروریستی است که قطع به یقین این اقدام ناشی از یک سری مقبولیت‌های سپاه پاسداران در عرصه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که در اسفند ما سال جاری انتخابات مجلس برگزار خواهد شد. تاکید مقام معظم رهبری این است باید تمام انتخابات‌هایی که در این کشور برگزار می‌شود باید با حضور حداکثری مردم باشد.

دهدشتی افزود: هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به استان پروژه و طرح‌های اقتصادی تصویب شده و که در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان داشت: در سفر ریاست جمهور به استان ۹۴۰ میلیارد تومان در بحث اشتغال استان مورد تصویب قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر