جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۰۰
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار برخورد قاطع و قانونی با مرغداری‌های متخلف در استان بوشهر شد و گفت: خرید گندم از کشاورزان استان و پرداخت مبلغ خرید گندم تسریع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید نیازهای مردم از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، روغن تأمین شود.

وی بر لزوم کنترل قیمت مرغ در استان و عمل به تعهدات مرغ‌داری‌ها تاکید کرد و ادامه داد: مرغ‌داری‌ها نهاده‌های دامی با قیمت دولتی دریافت کرده‌اند و باید مرغ را با قیمت مناسب بفروشند و باید برخورد لازم با مرغ‌داری‌های متخلف صورت گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارائه کالاها با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان اضافه کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان از طریق تعاونی‌های مصرف کارکنان دولتی به ویژه کارکنان شرکتی توزیع شود.

وی خواستار تلاش ویژه برای جلوگیری از تخلف و رونق تولید و حفظ حقوق مصرف کنندگان شد و بیان کرد: استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی در سطح کشور است و باید قیمت این محصول در استان نسبت به دیگر مناطق مناسب‌تر باشد.

گراوند به وضعیت برداشت گندم اشاره کرد و افزود: باید نسبت به تأمین نیازها و رفع مشکلات کشاورزان اقدامات لازم انجام شود و روند خرید گندم از کشاورزان تسریع شده و پرداخت مبلغ به کشاورزان به‌موقع انجام شود.

وی با تاکید بر تصمیم‌گیری در مورد برخی کالاها که در سازمان اموال تملیکی نگه‌داری می‌شود گفت: ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی اختصاص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر