سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۱۱
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت ‌هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سال 98 خبر داد و افزود: این واحدها در قالب طرح اقدام جامع ساخته و تحویل می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حمید حیدری بریدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر بازسازی و بهسازی مسکن شهری و روستایی در استان گفت: در همین زمینه پارسال ساخت هزار و۵۵۹ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون هزار و ۵۲۴ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی اعتبار اجرای طرح بازسازی و بهسازی مسکن شهری و روستایی استان بوشهر را ۳۸۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان ۲۹میلیارد ریال از محل حساب ۱۰۰ امام به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر همچنین از اجرای ۴۹۲ طرح عمران روستایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتبار هزار و 30 میلیارد ریال از محل بودجه استانی، ملی و اعتبارات وزارت نفت اجرا شده است.

وی با اشاره به ساخت 100هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور گفت: از این تعداد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام جامع در استان بوشهر ساخته می‌شود.

حیدری بریدی همچنین از ساخت ۷۷ واحد مسکونی ویژه خانوار دارای دو معلول در استان خبر داد و اضافه کرد: طرح‌هایی نیز برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه طلاب حوزه علمیه و اقشار کم درآمد در دست اجرا است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات وزارت نفت برای اجرای طرح‌های زیربنایی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر یادآور شد: پارسال برای اجرای ۵۷ طرح، ۲۰۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت تخصیص یافت که ۹۰ درصد این طرح‌ها تکمیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ساخت زمین چمن ورزشی در روستاها و بوستان‌های امید را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در‌حال‌حاضر تمام روستاهای بالای ۲۵۰ خانوار دارای زمین چمن مصنوعی هستند و ۲۵۶ بوستان عمومی نیز در روستاها در حال ساخت است که ۱۴۱ طرح تکمیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر