پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۲۸
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: عضو شورای شهر خارگ گفت: اهالی جزیره خارگ خواستار کاهش هزینه‌های تردد دریایی هستند که راهکاری را در این زمینه ارائه کرده‌ایم.

به گزارش فکرشهر، لطف‌اله علی‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: یکی از مشکلات دیرین اهالی شریف جزیره خارگ بحث تردد دریایی در مسیرهای بوشهر و گناوه است.

وی اضافه کرد: افزایش هزینه‌های تردد در حوزه دریایی برخی شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است و درخواست ارائه تخفیف در این حوزه را دارند که خواسته به حق ایشان است.

عضو شورای شهر خارگ افزود: طی مصوبه‌ای شورای شهر خارگ در آذرماه سال ٩٧، مقرر شد شهرداری خارگ قرارداد خرید خدمت با یک شناور دارای استانداردهای دریانوردی منعقد کند که با توجه به زمان‌بر شدن موضوع و عدم استقبال بخش خصوصی از این مصوبه تا به امروز نتیجه‌ای در بر نداشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و هزینه‌های مضاعف تردد شهروندان شریف جزیره خارگ پیشنهادی به شورای شهر ارائه کردم که تا زمان اجرایی شدن مصوبه اشاره شده، برای رفاه شهروندان بومی و قشر زحمتکش فرهنگیان شاغل در جزیره بلیط شناورها در مسیر بوشهر که شامل تخفیف نیستند با تخفیف ٢٠ هزارتومانی نسبت به قیمت آزاد مصوب شورای حمل و نقل فرمانداری بوشهر و بلیط مسیر گناوه با تخفیف هفت هزار تومانی اقدامات لازم توسط شهرداری خارگ به عمل آید.

عضو شورای شهر خارگ در ادامه عنوان کرد: امیدوارم این پیشنهاد مورد تأیید همکاران در شورای اسلامی شهر خارگ قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر