جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۲۹
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۹ درصد واحدهای روستایی شهرستان دشتی مقاوم سازی شده که در سطح استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمید حیدری بریدی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور اظهار داشت: از این تعداد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام جامع در استان بوشهر ساخته می‌شود.

حیدری بریدی از ساخت ۷۷ واحد مسکونی ویژه خانوار دارای دو معلول در استان خبر داد و اضافه کرد: طرح‌هایی نیز برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه طلاب حوزه علمیه و اقشار کم درآمد در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: احداث ۴۴ واحد محرومین در شهرستان دشتی که با پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تکمیل و به بهره برداری رسید برند خوبی در استان شد و استقبال خیلی خوبی از این واحدها صورت گرفت.

وی از رفع نقاط حادثه خیز روستایی خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز روستایی این شهرستان شناسایی و در کمیته برنامه ریزی پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

امام جمعه خورموج نیز گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست عوامل تروریستی باعث وحدت و انسجام بیشتری بین مردم؛ مسئولین و نیروهای مسلح شد و مردم با حضور گسترده خود سیلی محکمی به آمریکا زدند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح به سیل اخیر در کشور نیز اشاره کرد و افزود: سیل اخیر برای مردم و مسئولان امتحان بود و این حادثه بزرگی بود که در کشور رخ داد که می‌طلبد همه مدیران و مردم به کمک مردم این مناطق بیایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر