چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۵۶
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان دشتی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه تداوم صیانت از کشور جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده که مورد هجوم و هجمه دشمنان نظام و انقلاب قرارگرفته است.

به گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ جهانبخش صیادی در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: امروز همراهی و همکاری سپاه ناحیه دشتی با این فرماندهی بیش از هر زمان دیگری می‌باشد که این امر موجب استحکام  و تقویت امنیت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با بیان اینکه بسیجیان همواره در تامین نظم و امنیت و آرامش در این شهرستان، همگام و همدل با این فرماندهی بوده اند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه تداوم صیانت از کشور جانانه تلاش کرده و آنچنان خوش درخشیده که  مورد هجوم و هجمه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است.

سرهنگ صیادی بر ضرورت افزایش سطح تعاملات تاکید و اظهار داشت: با توجه به تهدیدات همیشگی دشمن، حضور پلیس در میان مردم و تامین هرچه بهتر نظم و امنیت، اهمیت ماموریت‌های پلیس و لزوم ارتقا سطح همکاری بین بسیج و ناجا را نشان می‌دهد.

سرهنگ علی غضنفری نیز تعامل بین ناجا و سپاه را امری ضروری دانست و گفت: هماهنگی بین سپاه و نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت می‌گردد و تعامل مناسب و دقیق پلیس و سپاه می‌تواند در بحث پیشگیری از حوادث در جامعه موثر باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مجموعه انتظامی شهرستان، بیان داشت: مجموعه سپاه این شهرستان آمادگی همه جانبه در حمایت و همکاری در ماموریت های ناجا را دارد و با تمام توان در کنار پلیس در جهت حفظ امنیت در شهرستان می‌باشد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، لوح تقدیر از طرف فرمانده انتظامی شهرستان دشتی به فرمانده و جانشین سپاه امام رضا(ع) این شهرستان اهداء شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر