چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۶۴
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی پیام‌های واصله درباره وضعیت بحرانی سیل در برخی از مناطق الیگودرز تاکید کرد: لازم است که نمایندگان ویژه از سوی رئیس جمهور برای بازدید از این مناطق اعزام شوند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس خطاب به رئیس وقت جلسه مجلس بیان کرد: آقای پزشکیان دو پیام از ده‌ها پیامی که روزانه از مناطق سیل زده حوزه انتخابیه به دست من می‌رسد را قرائت می‌کنم از شما و مسؤلین تقاضا دارم که به این مناطق عنایت بیشتری داشته باشید و مشکلات این عزیزان را برطرف کنید.

وی افزود: از منطقه ززوماهرو الیگودرز: سلام آقای نماینده جاده ما دو ماه است که بسته شده است نه از زمین راه داریم و نه از هوا به ما امدادرسانی نمی‌شود به مسؤولان بگوید به حال ما فکری کنند.

از منطقه ذلقی: با سلام راه دسترسی روستایی پز و ۲۰  روستای منتهی به آن از برج ۹ تاکنون بسته است. دو نفر هم بر اثر سیلاب در این روستا از بین رفته‌اند. ما نیاز داریم که این مسیرها هرچه زودتر بازگشایی شود. آذوقه ما تمام شده است.

نماینده مردم الیگودرز عنوان کرد: من از رئیس جمهور تقاضا دارم نماینده ویژه به این مناطق اعزام کند تا این نماینده شاهد خسارت وارده باشد از روستاهای این مناطق بازدید کند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر