پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۵۴۵۸۷
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: قایق‌های فاقد هویت و بدون شناسه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در جمع مسئولان در بخش بردخون اظهار داشت: توجه به بخش‌ها در اولویت قرار دارد و از این پس حضور در بخش‌ها بیشتر خواهد شد تا زمینه توسعه آنها فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر افزود: امسال به عنوان سال رونق تولید نام گرفته که ضرورت دارد تولید را در همه عرصه‌ها دنبال کنیم و بدون رونق تولید در خدمات، رونق تولید در کالاها حاصل نمی‌شود که امیدواریم در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

وی تحریم‌های دشمن را هوشمندانه دانست و اضافه کرد: این تحریم‌ها هوشمندانه برقرار شده تا به مردم فشار بیاورند و هدف تأثیرگذاری بر اذهان مردم است که اگر بر ذهن ملت تأثیر بگذارند تحریم‌ها موفق بوده اما نظام و مردم متحد و منسجم برای خدمت بیشتر به مردم تلاش می‌کنند.

خورشیدی ادامه داد: دشمنان اراده مردم را نشانه گرفته‌اند که تلاش می‌کنیم با اراده و خدمت بی منت کارآمدی نظام را ثابت کنیم و این باعث بی‌اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد و فشار روانی از مردم کم می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با انتقاد از بروکراسی‌های بیهوده در ادارات ابراز داشت: شهروندان در برخی از بخش‌ها دچار بروکراسی بیهوده هستند و برخی از شهروندان بین ادارات در تردد هستند اما به خواسته‌های آنان توجه نمی‌شود.

وی گفت: بکوشیم کاری برای مردم بکنیم و خواسته شهروندان را به رسمیت بشناسیم و حق مردم با رعایت قانون و بهترین خدمات با رعایت قوانین به مردم ادا کنیم زیرا مردم شایسته همه نوع خدمت و بهترین‌ها هستند.

معاون استاندار با اشاره به خواسته‌های مردم اظهار کرد: در سال گذشته شورای تأمین استان در چند جلسه موضوع ترال را بررسی کرد و مصوبات خوبی داشت که همه اعضا وظایفی را بر عهده گرفتند و با صیادان ترال برخورد قاطع نمودند.

وی کمک مردم به سیل زدگان را ستود و با بیان اینکه جاده بردخون دیر، تکمیل اسکله بردخون و فرسودگی خطوط آب منطقه پیگیری می‌شود، گفت: با تدبیر استاندار شورای تأمین آب استان تشکیل شده و ۴ استان معین بوشهر مشخص شده‌اند تا مشکلات آب استان بررسی شود و برای ترمیم خطوط لوله آب اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: قایق‌های فاقد هویت و بدون شناسه با تدبیر تعیین تکلیف شوند تا معاش و کار مردم به خطر نیفتد و صیادان استان به صید و صیادی بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر