شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۹۰
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ترمیم خطوط آبرسانی استان بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری سپاه و دیگر دستگاه‌ها، مقابله جدی با صید ترال ادامه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: در سال جاری شاهد وقوع سیل در برخی نقاط کشور بودیم که خسارت‌هایی را بر جای گذاشت و می‌طلبد که همگان به یاری مردم حادثه‌دیده بشتابند.

وی اضافه کرد: در مقابل این سیل شاهد سیل مهربانی مردم نقاط مختلف کشور بودیم و مردم استان بوشهر نیز همکاری و مشارکت بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند و باید تا زمان رفع همه مشکلات شاهد تداوم این کمک‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید بیان کرد: تولید فقط تولید کالا نیست و بلکه ما به عنوان کارکنان اداری می‌توانیم با رونق خدمات، به مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار تولید باید خدمات هم به صورت جدی مد نظر باشد، خاطرنشان کرد: در صورتی که رونق خدمات را نداشته باشیم، رونق تولید کالا هم اتفاق نخواهد افتاد و بی‌شک باید به سمت رونق تولید در بخش خدمات برویم.

خدمات‌دهی به مردم گسترش یابد

خورشیدی با بیان اینکه تحریم‌ها به صورت هوشمند اتخاذ می‌شوند، افزود: دشمنان از احمق‌ها هستند ولی اقدامات خود را با هوشمندی خاص خود طراحی می‌کنند و دولت ترامپ این تحریم‌ها را با هوشمندی خاصی طراحی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که تأثیر آن بر روی ملت دیده شود و هدف این تحریم‌ها تأثیرگذاری بر روی ملت است و می‌خواهند بگویند که نظام اسلامی تأثیرگذاری خود را از دست داده تا به نتیجه عمل شرارت‌بار خود دست یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اگر می‌خواهیم تحریم‌ها کارگر نباشد و با جنگ اقتصادی دشمن مقابله کنیم و بگوییم مردم ید واحده هستند باید کارآمدی نظام را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: می‌توانیم با اراده و تلاش شبانه‌روزی و خدمات بی‌منت کارآمدی نظام اسلامی را اثبات کنیم و بگوییم که ملت ایران اسلامی این تحریم‌ها را بی‌اثر خواهند کرد.

خورشیدی اظهار داشت: فشارهای اقتصادی حاصل از این تحریم‌ها بر مردم فراوان است و امروز شهروندان ما در بخشی از قسمت‌های اداری با بروکراسی‌های متعددی روبرو هستند و مردم برای کار خود با مشکلاتی روبرو می‌شوند که باید این مشکل رفع شود.

وی اضافه کرد: خواهش من از همه مسئولان این است که سعی کنیم که حق شرعی و حق شهروندی و حق حقوقی شهروندان را به رسمیت بشناسیم و خدماتی که می‌توانیم ارائه کنیم را در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه کنیم.

بهبود شبکه آبرسانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: بهترین و بیشترین خدمات را می‌توانیم با رعایت قانون تولید کرده و تقدیم مردمی کنیم که شایستگی همه نوع خدمات با بهترین کیفیت را دارند. مردم حق دارند که از بهترین خدمات برخوردار باشند.

وی گفت: مسائل و مشکلاتی از سوی مسئولان شهرستان دیر اعلام شد که همه این مسائل قابل پیگیری و مشکلات قابل حل هستند که پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

خورشیدی در ارتباط با صید ترال و مقابله نیروی دریایی سپاه با این صید خاطرنشان کرد: کسانی که تخطی می‌کنند باید به صورت سخت‌گیرانه با آنها برخورد شود.

وی در ارتباط با اسکله بردخون نیز قول پیگیری داد و افزود: در زمینه بهبود شبکه آبرسانی نیز پیگیری لازم صورت می‌گیرد و استاندار بوشهر نیز موضوع ترمیم خطوط آب را به صورت جدی مد نظر دارد و قرار است نیروهای عملیاتی چهار استان برای ترمیم خطوط انتقال آب استان وارد عمل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر