شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی « فکرشهر»
فکرشهر - کورش امینی: شاهین شهرداری بوشهر 27 فروردین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر ملوان انزلی را شکست داد.
کد خبر: ۵۴۵۹۶
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

فکرشهر - کورش امینی: شاهین شهرداری بوشهر 27 فروردین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر ملوان انزلی را شکست داد.

به گزارش فکرشهر، در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال لیگ آزادگان، شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی مقابل  ملوان بندر انزلی بازی کرد.

این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود تیزپروازان شاهین به پایان رسید، گل‌های این دیدار را میلاد صارمی در دقیقه 17 و بهمن سالاری در دقیقه 60 برای شاهین به ثمر رساندند.

تیم شاهین بوشهر در 28 بازی گذشته 12 برد، 12 مساوی و 4 باخت و  48 امتیاز در کارنامه خود دارد.

تیم شاهین بوشهر در بازی امروز که خود را برای برد خانگی آماده کرده بود حملات متعددی برروی دروازه تیم ملوان بندر انزلی تدارک دید که در دقیقه 17 میلاد صارمی توانست نخستین گل  شاهین بوشهر را وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل، تیم مهمان برای جبران گل خورده حملاتی را بر روی دروازه شاهین تدارک دید که نیمه نخست بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود شاهین شهرداری بوشهر پایان یافت.

در نیمه دوم تیم شاهین بوشهر با انگیزه بیشتری وارد میدان شد که بهمن سالاری در دقیقه 57 بازی توانست گل دوم تیم شاهین را وارد دروازه ملوان بندر انزلی کند.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی 2 بر 0 مقابل ملوان بندر انزلی، با 51 امتیاز و یک بازی بیشتر به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد و  در یک قدمی جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، تماشای این دیدار رایگان بود و سکو‌های  ورزشگاه شهید بهشتی مملو از تماشاگران پرشور تیم شاهین شهرداری بوشهر از نقاط مختلف استان ورزشگاه را پر کرده‌ بود.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پیش از این قول داده بود این تیم به لیگ برتر صعود کند.

 ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر

سجاد بیرانوند - مرتضی غلامعلی تبار - علی رئیسی - بهروز نوروزی فرد - کمال الدین نیک خوی - امیرحسین موسی زاده - محمد محبی - میلاد شعبانلو - میلاد صارمی - حسین مالکی - بهمن سالاری
سرمربی :عبدالله ویسی

 ترکیب تیم ملوان بندرانزلی

مبین عشایر - مهیار زحمتکش - امیرمهدی جانملکی - حافظ یعقوبی - وحید حیدریه - محمدرضا محرمی - میلاد کمندانی - میلاد احمدی - پوریا غلامی- محمدرضا نقدی پور - شهریار مغانلو

سرمربی :محمد احمدزاده

داور :رضا کرمانشاهی
کمک اول :رحیم حاجیلو
کمک دوم :امین  غدیری
داور چهارم :رضا کریمی
ناظر داوری :مسعود فرح نیا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر