شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۹۹
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

فکرشهر - کورش امینی:  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر به همراه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری 28 فروردین ماه از مناطق سیل زده شهر ویس در شهرستان باوی استان خوزستان بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر، صفایی بوشهری در این بازدید از موکب‌های استان بوشهر به جهت حضور و خدمت رسانی در مناطق سیل زده تشکر کرد و با بیان اینکه کار بسیار بزرگی صورت گرفته است اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان بوشهر در خدمت و یاری رسانی همواره پیشتاز هستند؛ این مردم همچون ایام اربعین سرور و سالار شهیدان موکب‌های خود را این بار برای کمک رسانی به سیل زدگان برپا کردند تا یاری رسان مردم خوزستان باشند.

حسینی بوشهری در این بازدید با تقدیر از زحمات و تلاش‌های سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و همه کسانی که در کمک رسانی به سیل زدگان تلاش می‌کنند گفت: حضور سپاه و همه نیروهای مسلح قابل تقدیر است و اگر این همدلی‌ها نبود معلوم نبود وضعیتی که در مناطق سیل زده داشتیم به کجا می‌انجامید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: این شرایط گرچه سخت است و مردم از خانه و کاشانه خود جدا شدند اما موقعی که این همدلی‌ها را می‌بینند برای آنان تصلی بخش است.

وی بیان داشت: در مرحله اول، اسکان مردم، یکی از مهم ترین اولویت‌ها است و پس از آن جبران این خسارات که دولت باید آن را جبران کند؛ نیاز است این اتفاق آسیب شناسی شود که غافل گیر نشویم و خدای ناخواسته در صورتی که شرایطی مثل این شرایط به وجود بیاید با آمادگی حضور پیدا کنیم و این خسارت‌ها به وجود نیاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر