پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۰۴
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در حوزه گردشگری گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری از مهمترین اولویت‌های استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آئین افتتاح دهکده گردشگری نخل‌تقی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت عظیمی در حوزه گردشگری و خصوصاً گردشگری دریایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به ظرفیت‌های شهرستان عسلویه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها نباید موجب غفلت از دیگر ظرفیت‌های شهرستان عسلویه از جمله گردشگری شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل دهکده گردشگری نخل تقی در کنار آب‌های خلیج فارس اضافه کرد: اجرای این گونه طرح‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم منطقه است.

وی بیان کرد: دهکده گردشگری نخل تقی دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بود با پیگیری‌های حوزه عمرانی و تخصیص اعتبارات لازم از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، روند اجرای آن تسریع یافت و اکنون به بهره‌برداری رسید.

گراوند با اشاره به نقش این فضای گردشگری در نشاط، شادابی، تفریح و گردشگری منطقه گفت: دهکده گردشگری نخل‌تقی بزرگترین طرح گردشگری ساحلی در جنوب کشور است و ۱۵ هکتار زمین همجوار آن نیز به این مجموعه افزوده می‌شود.

وی امسال را سالی برای توسعه استان بوشهر قلمداد کرد و افزود: در سفر روزهای پایانی سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های خوبی مصوب شد که زمینه توسعه استان را فراهم می‌سازد.

استاندار بوشهر از ابلاغ اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور شتاب بیشتری به توسعه استان داده است و به زودی این طرح‌ها اجرایی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر