شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۰۵
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: کمک‌های آموزش و پرورش شهرستان گناوه در قالب دو کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش فکرشهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم نوع دوست شهرستان گناوه یک بار دیگر برادری و انسان دوستی خود را به نمایش گذاشتند و آموزش و پرورش شهرستان گناوه با ارسال دو کامیون کالا به مناطق سیل زده توانست نقش بسزایی در کمک رسانی شهرستان به هموطنان سیل زده داشته باشد.

اسکندر احمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: امروز اولین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان با دو دستگاه کامیون شامل ۴۲ هزار و ۸۰۷ قلم کالا به ارزش بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال و همچنین ۱۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی که در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است، از سوی آموزش و پرورش شهرستان گناوه به مناطق سیل زده کمک شد.

وی افزود: این اولین محموله کمک به هموطنان سیل زده بود و قطعاً آنها فراموش نخواهند شد و کمک‌های مراحل بعد آموزش و پرورش شهرستان گناوه در راه است و مجموعه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به هموطنان به کار خواهد برد.

احمدی اظهار داشت: اجناس ارسال شده شامل آب معدنی، کنسرو، برنج، پوشاک بچه‌گانه، پودر لباسشویی، شامپو، ماکارونی، قند، نوشت‌افزار، شیر خشک، پمپرز، وسایل بهداشتی، روغن، کفش، پتو، تشک، شلوار، دستمال کاغذی، حبوبات و جعبه‌های جایزه بوده است.

وی تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا با تمام وجود به کمک هموطنان سیل زده شتافتند و حس نوع دوستی خود را به بهترین شکل ممکن ادا کردند جا دارد تشکر ویژه ای از تمام این عزیزان داشته باشم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر