شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۱۲
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق تلفن همراه در عسلویه خبر داد و گفت: از این قاچاقچیان ۱۱۰ دستگاه تلفن همراه و ۴۰ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با کالای خارجی بدون هویت گمرکی و قاچاق اظهار داشت: برای مقابله با کالای قاچاق تمامی مبادی، محورها و مکان‌های مختلف استان بوشهر تحت رصد  نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به رصد محموله قاچاق در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: در راستای مقابله جدی و قاطعانه با ورود کالای قاچاق به کشور، پلیس آگاهی شهرستان عسلویه، با رصد اطلاعاتی محموله بزرگ کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله قاچاق را یک انبار در شهر نخل‌تقی بارگیری و به یکی از استان‌های همجوار انتقال دهند خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 110 دستگاه تلفن همراه فاقد مجوز گمرکی خبر داد و افزود: در بازرسی از بار کامیون 110 دستگاه تلفن همراه  و 40 هزار  قطعه لوازم جانبی موبایل،  170 عدد کمپرسور و کپسول گاز خنک کننده کولر فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

  سردار واعظی ارزش کالای قاچاق کشف شده را  85 میلیارد ریال دانست و گفت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و2 متهم دستگیرکه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی عسلویه شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر