جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۱۹
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰

فکرشهر:  مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: با انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و بیمه سلامت در سطح کشور، ۲۰ هزار مددجو در استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از مهر، پرویز رمضانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آئین مبادله تفاهم نامه انتقال بیمه بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته امداد به بیمه سلامت برگزار شد و با این اتفاق مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر که در حال حاضر دارای کارت بیمه کمیته امداد هستند کارت بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

وی افزود: با صدور این کارت‌ها برای مددجویان کمیته امداد این افراد نیز ماننده دیگر بیمه شدگان از همه امکانات و خدمات بیمه‌ای بهره مند می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر، بیان کرد: بخش عمده‌ای از مددجویان کمیته امداد روستایی و ساکن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و کارت سلامت دریافت کرده اند.

رمضانی تصریح کرد: با انجام این تفاهم نامه امروز یک میلیون مددجو کمیته امداد در سطح کشور تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند که در استان بوشهر این میزان ۲۰ هزار نفراست.

وی با بیان اینکه صدور کارت بیمه سلامت برای این افراد از ابتدای سال آغاز شده، عنوان کرد: در مرحله اول این کارت‌ها برای بیماران خاص صادر شده و تا دو ماه آینده برای دیگر افراد نیز صادر خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر عنوان کرد: ۴۹۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این افراد شامل کارکنان دولت، روستاییان و سایر اقشار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر