چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۳۴
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت:نگاه متوازنی به شهرستان داریم و با همین نگاه برنامه‌های فرهنگی و متنوع اجرا می‌شود و از فعالان شهرستان بهره می‌بریم.
به گزارش فکرشهر از فارس، مسعود تنگستانی چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته جوان در بوستان امید بردخون اظهار داشت: جوانان بخش مهمی از جامعه هستند که در توسعه و پیشرفت کشور نقش تعیین کننده‌ای دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه در راستای افزایش نشاط در جامعه برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ای در شهرستان اجرا می‌شود، افزود:نگاه متوازنی به شهرستان داریم  و با همین نگاه برنامه‌های فرهنگی و متنوع اجرا می‌شود و از فعالان شهرستان بهره می‌بریم.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود با نگاه ویژه استان به بردخون و جذب اعتبارات بیشتر مسیر توسعه منطقه هموار شود.

تنگستانی ادامه داد: برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری و اجتماعی در شهرستان افزایش می‌یابد تا مردم در فضای همدلی و در راستای نشاط اجتماعی گام بردارند.

 شهردار بردخون  گفت: بردخون مهد بزرگان و زادگاه عالمان و افتخارات است و پیشینه فرهنگی آن نشان از قدمت و قوت بردخون است و ظرفیت‌ها و توانمندی زیادی در زمینه فرهنگی هنری و اجتماعی در این دیار وجود دارد و ما به عنوان وارث این گنج باید از گذشته پرافتخار خود پاسداری کنیم.

عبدالخالق قایدی از همراهی شورای اسلامی، مردم و مسؤولان تقدیر کرد و افزود: تلاش می‌کنیم برنامه‌های فرهنگی هنری  و ورزشی منطقه تقویت شود و از همه دلسوزان و نخبگان بخش در توسعه شهر استفاده کنیم.

وی در ادامه از رحمان رنجبر، احمد درویشی، اسماعیل محمدی در بخش کارگری، عادل روشن، رضا کشاورز و محسن قنبری در بخش  ورزشی تجلیل شد.

همچنین از علی واعظ و سیدعلی اکبر حسینی در بخش فرهنگی مذهبی، حمید ظریف‌خواه، ابراهیم قایدی، حسین بحرانی، مهدی پارو،  محمدرضا وجدی و مسعود کردوانی در بخش فرهنگی هنری و علی بردستانی‌مفرد نیز به عنوان فعال رسانه تجلیل کرد.

در این آیین گروه سنتی مشتاق به اجرای چند برنامه پرداخت و مسابقات و برنامه های سرگرم کننده و شاد نیز به اجرا درآمد.

این مراسم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با حضور مردم و مسؤولان بخش و به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته جوان اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر