پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۹۸
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: رئیس ستاد نماز جمعه بردخون گفت: ستاد نماز جمعه بخش بردخون رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، حسین محمدی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: نمازجمعه حرکتی جمعی، وحدت‌آفرین و نمادی روشن از انسجام، اتحاد و وحدت است که همدلی را به نمایش می‌گذارد و موجب تقویت باورهای دینی و اعتقادی می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه بردخون افزود: هر نماز جمعه یک انقلاب و راهپیمایی بزرگ برای تعظیم شعائر دینی و اثرگذاری بیشتر در جامعه است و اگر به این معنا معتقد باشیم و بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنیم، شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم بود.

وی بیان کرد: تربیون نمازجمعه سنگری مستحکم و دشمن‌شکن است و هرچه در آن گفته می‌شود به مردم امید، معنویت و آمادگی در مقابل دشمنان اسلام می‌دهد و برای دشمنان ناامیدی و شکست به همراه دارد.

محمدی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه متعلق به همه اقشار مردم است، ابراز داشت: جایگاه نماز جمعه، جایگاه تحلیل و بیان مطالب به مردم و روشنگری است و مسیر این حرکت طبق سیره رهبری معظم انقلاب تعیین می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه بردخون ادامه داد: ستاد نمازجمعه بردخون از ابتدای فعالیت با برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌ها برای گسترش فرهنگ نماز و حضور و مشارکت مردم در نماز جمعه تلاش کرده است.

وی گفت: در کشور هزار نمازجمعه و در استان بوشهر 24 نمازجمعه و ستاد نمازجمعه فعالیت دارند که الحمدالله ستاد نمازجمعه بخش بردخون بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سه ماهه پایانی سال 97 تاکنون در زمینه عملکردی و فعالیت، رتبه اول استان و کشور را کسب نموده است و این افتخاری برای مردم ولایی و مؤمن بخش بردخون است.

محمدی با اشاره به اینکه ارزیابی توسط شورای سیاستگذاری صورت گرفته، افزود: ستاد نمازجمعه بردخون در سال 1392 نیز مقام برتر کشوری را کسب کرده بود که تکرار این افتخار نشان دهنده فعالیت مؤثر آن است.

وی از تلاش‌ها و فعالیت‌های امام‌جمعه بردخون تقدیر کرد و یادآور شد: حجت‌الاسلام رکنی حسینی از ابتدای مسؤولیت همواره دغدغه مردم و خواسته‌ها و مشکلات منطقه را داشته و برای رفع آن، همواره پیگیری و فعالیت نموده است.

رئیس ستاد نمازجمعه بردخون از همه مردم، گروه‌ها، مسؤولان، اقشار مختلف، نخبگان و دلسوزان خواست با ارائه پیشنهادات و ایده‌ها تریبون نمازجمعه بردخون را یاری دهند تا بیش از گذشته شاهد پویایی و پیشرفت سنگر نمازجمعه و مشارکت و حضور یکپارچه در برگزاری نمازجمعه بردخون باشیم.

به گزارش فارس،اولین نماز جمعه بردخون 22 آبان سال 1388 به امامت حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر