سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: امید است که مردم شریف بخش سعدآباد، در آینده قدردان بخشدار جوان و فعال خود باشند/ حساسیتی که بخشدار جدید سعدآباد در کار خود دارد مثال زدنی است/ توقعات و انتظارات استانداری از بخشداران/ برای عمران و آبادانی بیش از پیش این بخش بزرگ دست یاری به سوی همه مسوولین دراز می کنم...
کد خبر: ۵۴۷۰۸
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تمامی دولت ها ضعف و قوت وجود دارد و اگر بخواهیم دولتی را مورد تهاجم و قضاوت قرار دهیم بر مبنای عدالت این قضاوت ها را انجام دهیم.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت در آیین معارفه بخشدار سعدآباد که عصر روز شنبه ـ 31 فروردین ماه 98 ـ در سالن آموزش و پرورش سعدآباد برگزار شد، افزود: در زمانی که رییس جمهور دیوانه آمریکا دست به حرکت نامعقولانه می زند و باعث وحدت بین همه دستگاه ها می شود، می بینید که تا چه میزان مردم ملت ایران قدرت و قدرت نمایی به وجود می آورند و دست در دست هم قدرت کشور ایران را به تمام جهانیان نشان می دهند.

امید است که مردم شریف بخش سعدآباد، در آینده قدردان بخشدار جوان و فعال خود باشند

وی ادامه داد: درست است ایرانیان در سیاست یا مسائل دیگر با هم اختلاف سلیقه دارند اما در جهت حمایت از کشور خود با هم متحد و یکپارچه هستند و همگی با یک انسجام خاص به جهانیان می فهمانند که فقط سربلندی ایران اسلامی را خواستارند.

سعادت با بیان اینکه در هر جای کشور اتحاد و همدلی را پیشه کردیم موفق و در هر جا اختلاف و تفرقه را پیشه کردیم چیزی جز ویرانی و نابودی عاید ملت شریف ایران نشد، ادامه داد: همه باید بدانند که مملکت متعلق به همه ملت شریف ایران است و همه ملت باید به همراه مسوولین و دستگاه های اجرایی تلاش کنیم تا به اهداف عالیه مد نظر مقام معظم رهبری برسیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبار ملی گرفتن برای پروژه هایی که ردیف  ملی ندارند را مشکل اعلام کرد و افزود: اما من برای بیمارستان هفده شهریور برازجان اعتبار ملی گرفتم.

سعادت در بخش دیگر سخنان خود، گفت: بخشداران باید با صبر و متانت پاسخگوی درخواست های مردم باشند و اگر درخواست آن ها غیر قانونی بود، با حوصله و متانت آن ها را توجیه کنند. در همین مکان از زحمات بخشدار سابق سعدآباد تشکر می کنم‌؛ بخشدار جدید سعدآباد ـ محمدمهدی مشایخی ـ نیز از انسان های فرهیخته، توانمند و پیگیر مطالبات مردم، جزو انسان های نمونه و بخشداری کم نظیر است؛ امید است که مردم شریف بخش سعدآباد در آینده قدردان این جوان فعال باشند.

حساسیتی که بخشدار جدید سعدآباد در کار خود دارد مثال زدنی است

سرپرست فرمانداری دشتستان نیز در این نشست، با بیان اینکه امیدوارم در سال رونق تولید، واحدهای تولیدی که به هر طریقی دچار مشکل هستند، رفع مشکل شوند، اظهار داشت: امیدوارم در آخر سال ۹۸ همگام با یکدیگر انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم و با تلاش و پشتکار از شرایط سخت فعلی رهایی یابیم.

جواد لقمان زاده اولین مصوبه در آیین معارفه بخشدار سعدآباد را برگزاری آیین گرامیداشت روز معلم را در همه بخش ها و شهر ها اعلام کرد و افزود: همه بخشداران و شهرداران متولی برگزاری هفته معلم باشند، چرا که تکریم علم و دانش، فضیلت است. 

وی با اعلام اینکه بخشداران باید روستاگردی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار داشت: بخشداران باید با نخبگان و جوانان جلساتی داشته باشند، انتظار فرمانداری از بخشدار سعدآباد نیز ایجاد امید و نشاط در این بخش است، زیرا مردم این بخش وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

لقمان زاده گفت: ۷۵ درصد کل اعتباراتی که بعد از انقلاب اسلامی در روستاها آمده است در این دولت بوده و هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید انتقادپذیر نبوده است؛ زیرا ما می توانیم در جمع دولتیان از دولت انتقاد کنیم.

وی، ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای بخشدار سابق سعدآباد، بخشدار جدید سعدآباد را جوانی موفق و فعال دانست و ادامه داد: حساسیتی که بخشدار جدید سعدآباد در کار خود دارد مثال زدنی است، همانگونه که شاهد هستید ۳۰ درصد از جمعیت کل سالن معارفه امروز مربوط به اهالی محترم بخش ارم است که این خود نشان دهنده تلاش های ایشان در آن بخش می باشد.

توقعات و انتظارات استانداری از بخشداران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تیز در سخنانی، سپاه را مظهر امنیت و اقتدار در داخل کشور و نمایانگر محور مقاومت در عرصه های بین المللی دانست و اظهار داشت: فکر و ذکر دشمن برنامه هایی است که بتوانند با آن برنامه ها همه عرصه ها به ویژه حوزه اقتصادی را بر کشور تنگ کنند؛ دولت نیز تمام هم و غمش این است که راه های برون رفت از این شرایط سخت را مهیا کند؛  مردم شریف ملت ایران در مقابل این مشکلات ایستادگی و مقاومت کردند؛ این ایستادگی ادامه خواهد داشت، وظیفه ما این است که روش ها و برنامه هایی جهت کم کردن بار بر روی دوش مردم در نظر بگیریم و فضای رونق تولید را مانند سنوات گذشته به شکل منسجم تر و با برنامه تر و با هماهنگی دستگاه های اجرایی رو به جلو ببریم.

عادل دهدشتی با بیان اینکه باید در بستر توام با رونق تولید، رشد اقتصادی را نیز افزایش دهیم که بخشی از مشکل اشتغال جوانان برطرف شود، افزود: در دشتستان با وحدت مثال زدنی که بین مردم و فضای اداری وجود دارد، تلاش بر این است که بتوانیم خدمات را به سمع و نظر مردم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های استاندار بوشهر که تلاش داشتند رییس جمهور حتی برای یک روز به استان بوشهر سفر کند این مهم مقرر گردید و اعتبارات خوبی در این سفر گرفته شد.

دهدشتی ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات بخشدار سابق سعدآباد، برای ایشان آرزوی توفیق در بخش مدیریتی جدید خود را خواستار شد و ادامه داد: اکنون بخش سعدآباد در خدمت جوانی از دشتستان است؛ توقعات و انتظارات اصلی ما از بخشداران، تکریم ارباب رجوع، آماده کردن شرایط برای توسعه بخش، تعامل، همدلی و هم افزایی است که تمامی این خصوصیات را در وجود بخشدار جدید دیدیم و امیدواریم در این بخش نیز تلاش بیش از پیش خود را بکار گیرد.

برای عمران و آبادانی بیش از پیش این بخش بزرگ دست یاری به سوی همه مسوولین دراز می کنم

 بخشدار جدید سعدآباد نیز پس از معارفه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: پروردگار را به سبب توفیق خدمتگزاری در بخش سعدآباد شکر می گویم و به شکرانه این نعمت سجده شکر به جا می آورم؛  از استاندار محترم، فرماندار سابق دشتستان، سرپرست فرمانداری دشتستان، دکتر خورشیدی و جناب دهدشتی به جهت اعتمادی که با اینجانب داشتند تشکر می کنم و از حمایت های نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز سپاسگزارم.

محمدمهدی مشایخی با اعلام اینکه امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد این بزرگواران باشم، ادامه داد: برای عمران و آبادانی بیش از پیش این بخش بزرگ دست یاری به سوی همه مسوولین دراز می کنم و امیدوارم شاهد پیشرفت این بخش در تمامی عرصه ها باشیم. از زحمات بخشدار سابق نیز کمال تشکر و قدردانی دارم و توفیق و سربلندی را در سمت جدید برای این بزرگوار آرزومندم.

به گزارش «فکرشهر»، در این آیین، محمدمهدی مشایخی که از مهرماه سال 95 به عنوان بخشدار ارم حضور داشت، جایگزین علیرضا رزمجو در بخشداری سعدآباد شد و رزمجو نیز، به عنوان بخشدار جدید شبانکاره معرفی شد.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر