سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تغییرات و جابجایی هر مسوول را یک امر طبیعی دانست و اظهار داشت: تغییر در سمت مدیران و مسوولین نشان از ضعف و ناتوانی آن مسوول نیست؛ آنچه که امروزه باید به آن توجه ویژه داشته باشیم اتحاد، وحدت و دوستی است...
کد خبر: ۵۴۷۱۸
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹

فکرشهر- اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تغییرات و جابجایی هر مسوول را یک امر طبیعی دانست و اظهار داشت: تغییر در سمت مدیران و مسوولین نشان از ضعف و ناتوانی آن مسوول نیست؛ آنچه که امروزه باید به آن توجه ویژه داشته باشیم اتحاد، وحدت و دوستی است.

به گزارش فکرشهر،محمدباقر سعادت با اعلام اینکه چه در دولت های گذشته و چه در این دولت، خدمات های ارزنده ای صورت گرفته است، ادامه داد: از داشتن برق در این بخش محروم بودیم اما از شروع انقلاب اسلامی این مشکل رفع شد و امروزه بخش شبانکاره یکی از بخش های پررونق است و هیچگونه کمبودی در بخش های اداری آن دیده نمی شود.

برای توسعه و آبادانی کشور باید با یکدیگر یکصدا باشیم

وی افزود: در بین قلعه های قدیمی که در استان بوشهر وجود دارد، قلعه ای که مرمت شده و به عنوان آثار باستانی از آن بازدید می شود و در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن دارد، قلعه ملک منصور خان شبانکاره است.

سعادت با اشاره به قسمتی از عملکردهای خود در حوزه مدیریتیش اظهار داشت:  کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در ۴ هزار متر مربع اعتبار برای دشتستان تخصیص داده شد؛ بیمارستان (زایشگاه مهر) در برازجان فقط شامل بخش زنان و زایمان بود که با پیگیری های صورت گرفته توانستیم ۵ بخش دیگر به این بیمارستان اضاف کنیم و در آینده این ۵ بخش اضاف خواهد شد؛ در خصوص تکمیل محور دالکی- کنارتخته نیز اعتباراتی گرفتیم.

وی با اشاره به گرفتن اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن، افزود: تقدیر و تشکر کردن از مسوولینی که فعالیت های خود را به خوبی انجام می دهند کار بسیار نیکویی است و هر مسوول خدمات خوبی ارائه داد باید از آن تشکر کرد. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و همدلی مردم در خصوص اتفاقات اخیر، افزود: اصولگرا و اصلاح طلب همگی در مجلس شورای اسلامی یکصدا در حمایت از سپاه پاسداران شعار دادند و به جهانیان ثابت کردند که در دفاع از ملت شریف ایران با یکدیگر همدل هستند؛ برای توسعه و آبادانی کشور، استان و شهرستان نیز باید با یکدیگر یکصدا باشیم.

شهرستان شدن بخش شبانکاره نیازمند فاکتورهای خاص است

سرپرست فرمانداری دشتستان در آیین معارفه بخشدار شبانکاره با بیان اینکه امیدوارم چرخ اقتصاد کشور بیش از پیش بچرخد، اظهار داشت: چند روز گذشته در فضای مجازی شاهد مطالبی در خصوص شهرستان شدن بخش شبانکاره بودیم؛ در خصوص شهرستان شدن این بخش یک سری فاکتورهای خاص نیاز است، یکی از این فاکتورها این است که هر بخش برای شهرستان شدن باید جمعیتی بالغ بر ۸۰ تا ۱۲۰ هزار نفر داشته باشد و چندین بخش همجوار به هم بپیوندند، که این در حیطه اختیارات من نیست؛ با توجه به بنای وزارت کشور، در سال ۹۸ این بخش به شهرستان تبدیل نخواهد شد.

جواد لقمان زاده انتظار فرمانداری دشتستان از بخشداران را اعمال مقتدرانه قانون و افزایش رضایتمندی در بین مردم اعلام کرد و افزود: آرزوی توفیق برای بخشدار سابق بخش شبانکاره که ۵ سال در این بخش زحمت کشیدند داریم؛ همچنین برای بخشدار جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم با توجه به جلساتی که با جوانان این بخش خواهند داشت شاهد پیشرفت بیش از پیش این بخش باشیم.

وی خطاب به روسای ادارات بخش گفت: روسای ادارات متولی برگزاری گرامیداشت روز معلم باشند و تکریم بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاششان گره گشایی از کار مردم باشد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر قرار دادن نام سپاه در لیست گروهای تروریستی از سوی ایالات متحده را اقدامی نابخردانه دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش کردند شرایط سختی را برای ما رقم بزنند؛ در سال ۹۷ با توجه به برداشت هایی که دشمنان اسلام از سال ۹۶ کرده بودند می گفتند انقلاب اسلامی ایران در آستانه فروپاشی است، اما مردم شریف ایران با وجود همه مشکلات سال ۹۷ را پشت سر گذاشتند.

عادل دهدشتی با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ مدیران دستگاه های اجرایی و دولت باید تمام تلاششان گره گشایی از کار مردم باشد، ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات ما در همه بخش ها با دستان پرتوان مدیران دستگاه های اجرایی قابل حل است؛ مسوولین در سال ۹۸ بازنگری اساسی در حوزه مسوولیت خود داشته باشند، در تمامی سطوح از مدیران ارزیابی داشته باشیم،  اگر مسوولی در کنار مردم و در نشست ها حضور پررنگ نداشته باشد قطعا تصمیم به جابجایی آن مسوول خواهیم گرفت.

دهدشتی با اعلام اینکه مسوولین باید فعالیت های خود را به سمع و نظر مردم برسانند و بستر توسعه بخش ها را فراهم کنند، ادامه داد: واحدهای کوچک اقتصادی باید به صورت ویژه تقویت شوند، در توسعه و عمران روستایی و شهری فعالیت های زیادی انجام شده است، منکر نقاط ضعف نیستیم، اما همه ما باید با مردم عهد و پیمان ببندیم که تلاش خود را بیش از پیش به کار گیریم، زیرا سال ۹۸ سال بسیار سختی برای مردم خواهد بود، اما با حضور پرشور و پررنگ مردم انتخابات سال ۹۸ و سختی های این سال را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به استقامت مثال زدنی بخشدار سابق بخش شبانکاره، از زحمات ایشان تشکر کرد و افزود: زمینه ارتقاء مسلم سلیمانی را در آینده نزدیک در نقطه دیگری از استان شاهد و از تجارب ارزشمند ایشان بهره  خواهیم برد. از مجموعه فرمانداری و کسانی که برای رشد و توسعه شهرستان دشتستان تلاش می کنند سپاسگزارم. و برای بخشدار جدید بخش شبانکاره آرزوی توفیق و سربلندی در همه عرصه ها را خواهانم.

در تمام مکان هایی که مشغول خدمت بودم آنجا را مانند زادگاهم دانستم

بخشدار سابق بخش شبانکاره اظهار داشت: ۵ سال پیش، اما مانند دیروز بود که معارفه شدم و امروز هم خداحافظی خواهم کرد. خصوصیاتی از جمله صداقت، رازداری، همدلی، مردم داری، حساسیت به مسائل و مشکلات مردم باید در وجود یک مدیر باشد؛ من نیز تا جایی که توانستم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کردم؛ نه تنها در بخش شبانکاره بلکه در تمامی مکان هایی که مشغول خدمت بودم آن مکان را مانند زادگاهم دانستم و تلاش کردم که مسائل را با تدبیر حل کنم، تا کنون حفظ جایگاه مسوولین، شوراها و دهیاران برایم بسیار مهم بوده است.

مسلم سلیمانی به بخشی از عملکردهای خود در بخش شبانکاره اشاره کرد و افزود: تکمیل مسکن مهر در شبانکاره، راه اندازی طرح پرورش ماهی، تجهیز سالن اداره آموزش و پرورش، راه اندازی دو ساختمان گاز در بخش، تجهیز مرکز بهداشت دهیاری شبانکاره و دهداران، احداث مرکز خانه بهداشت در روستاها، تجهیز دهیاری های بخش به ۵ دستگاه خودرو حمل زباله، احداث راه روستایی ذکریایی، گازرسانی تمامی شهرها و روستاهای بخش، اصلاح و نوسازی ۱۳ کیلومتر شبکه برق شهری، بازسازی و مرمت قلعه ملک منصور خان، احداث اردوگاه دانش آموزی، احداث حسینیه در روستاها و بسیاری از فعالیت های دیگر در دوره مدیریتم در این بخش انجام شد.

بخشدار شبانکاره با تشکر از اعتماد مجدد مجموعه عالی دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: امیدوارم با همیاری و همفکری  همه شما عزیزان بتوانم خدمتگزار صدیق و ادامه دهنده راه بخشدار سابق این بخش باشم. آرزوی موفقیت برای بخشدار سابق این بخش دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر