سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۷۲۱
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف قتل در جریان یک نزاع خانوادگی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر گفت: از ظهر روز گذشته طی چندین نوبت به ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه درگیری و نزاع خانوادگی در یکی از محلات اعلام شده بود که هربار با حضور ماموران در محل، افراد این خانواده به آرامش دعوت شدند.

وی ادامه داد: این گزارشات ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت سه بامداد گزارش دیگری از همان محله در خیابان مسعودیه تهران اعلام شد که سریعا ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه دوباره به محل اعزام شده و در آنجا متوجه شدند مرد ۳۹ ساله ادعای قتل همسر ۳۸ ساله خود را در برابر خواهرزن‌ها و برادرزن‌هایش مطرح کرده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه براساس گزارشات قبلی، سرآغاز درگیری این ماجرا از آنجا بود که قاتل از اسفند سال گذشته با جواب‌های سربالای خود سعی کرده بود ماجرای قتل همسرش را از بقیه پنهان کند، گفت: سرانجام این مرد در مراجعات مکرر خواهرزن‌ها و برادرزن‌هایش لب به بازگویی واقعیت بازکرده است.

موقوفه‌ای تصریح کرد: این مرد که فرزند چهارساله‌ای نیز از همسر خود دارد، مدعی شده پنجم اسفند ماه گذشته حوالی ساعت پنج صبح، طی درگیری‌های متداول که با همسرش داشته است، وی را با دست خفه کرده است. متهم مدعی شده جسد همسرش را پس از اینکه مطمئن شده هیچگونه علائم حیاتی ندارد، با پراید برادرش به تنهایی به حوالی امامزاده هاشم (ع) در جاده هراز برده و در همان حوالی میان نخاله‌هایی رها کرده و به خانه بازگشته است.

به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با هماهنگی‌های قضائی انجام شده، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه‌اش از ارتکاب به قتل، در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

برچسب ها: فکرشهر قتل تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر