جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۷۷۱
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به منظور تقویت اشتغال، صنایع پائین‌دستی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار مدیران جامعه کارگری استان بوشهر به اهمیت کار و کارگران اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت و توسعه جامعه با تلاش‌ها و ایثارگری جامعه کارگری محقق می‌شود.

وی به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راه‌های افزایش اشتغال گسترش صنایع پایین دستی متناسب با ظرفیت‌های منطقه در استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم تقویت آموزش‌های فنی و مهارتی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه کارگران از فضای کاری سنتی وارد فضای مدرن کاری شده‌اند نیازمند کارگر مهارتی هستیم که این مهم با آموزش محقق می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم توانمندسازی کارگران تاکید کرد و گفت: دوران فعلی جهان دوران اقتصاد محور است که باید بر اقتصاد و رونق تولید تمرکز کنیم تا بتوانیم در جهان اثرگذار باشیم.

وی تصریح کرد: تقویت و به روز بودن فنی و حرفه‌ای‌ها می‌توانند با تربیت کارگران ماهر هم آموزش را برای اشتغال هدفمند کند و هم بازده کاری را در حوزه‌های مختلف افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: باید مباحث بیمه کارگری شامل بیمه درمان، بیمه عمر و از کارافتادگی مورد بررسی قرار گیرد تا حقوق کارگران ضایع نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر