جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۷۸۴
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تبریک صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فوتبال گفت: مسئولان از نمایندگان ورزشی استان بوشهر حمایت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار داشت: صعود مجدد تیم ریشه دار و اخلاق مدار شاهین شهرداری به لیگ برتر فوتبال ایران را به مردم عزیز استان بوشهر، پیشکسوتان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان عزیز، طرفداران، شورا و شهرداری محترم شهر بوشهر و هیأت پر تلاش فوتبال استان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم این تیم و تیم پارس جنوبی نمایندگان شایسته‌ای برای استان گرانقدر بوشهر باشند و در تمامی میدان‌های قهرمانی بدرخشند و از تمامی مسؤولان و مراکز مهم صنعتی استان و حامیان گرانقدر تقاضا دارم از این دو تیم برتر و دیگر تیم‌های ورزشی سراسر استان مانند تیم ارزشمند ایران‌جوان که به جهت عدم حمایت مناسب دچار چالش شده‌اند در تمامی رشته‌های ورزشی حمایت لازم مبذول دارند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مجدداً این افتخار آفرینی را تبریک عرض می‌کنم و مسئولان این تیم را به برنامه‌ریزی دقیق و علمی و مدیریتی کار آمد سفارش کرده و به آسیب شناسی از دوره قبل توصیه می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر