شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی « فکرشهر»
فکرشهر- اسماء بوستانی: هرچند در برخی نقاط استان از جمله دشتستان، همچنان ساخت و ساز و ترمیم ساختمان ها در حال انجام است ولی نبودن سیمان دشتستان در بازار، مردم استان و به ویژه دشتستان را دچار مشکل کرده است به نحوی که در هفته گذشته، تنها یکی دو عامل فروش سیمان در این شهرستان و چند عامل فروش در استان، سیمان دشتستان داشته اند و آن را هم به تعداد محدود عرضه می کردند...
کد خبر: ۵۴۷۹۲
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

فکرشهر- اسماء بوستانی: هرچند در برخی نقاط استان از جمله دشتستان، همچنان ساخت و ساز و ترمیم ساختمان ها در حال انجام است ولی نبودن سیمان دشتستان در بازار، مردم استان و به ویژه دشتستان را دچار مشکل کرده است به نحوی که در هفته گذشته، تنها یکی دو عامل فروش سیمان در این شهرستان و چند عامل فروش در استان، سیمان دشتستان داشته اند و آن را هم به تعداد محدود عرضه می کردند.

به گزارش فکرشهر، در همین حال که نبود سیمان دشتستان و نیاز مبرم مردم به آن، برخی کارهای ساختمانی را با توقف مواجه کرده، رییس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی دشتستان اعلام کرد که عدم تولید سیمان در دشتستان و نبو دن آن در بازار، به علت نبودن پاکت سیمان است.

حسین نریمانی در گفت و گو با «فکرشهر» افزود: در سطح شهر برازجان و دشتستان و حتی استان بوشهر، سیمان وجود دارد اما سیمان دشتستان نیست؛ سیمان بهبهان و بقیه شهرها است و مردم  می توانند از این سیمان ها استفاده کنند‌.

به گزارش فکرشهر، رییس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی دشتستان، با اعلام اینکه حدود یک هفته است که تولید سیمان در دشتستان متوقف شده، دلیل قطع تولید سیمان را نداشتن پاکت اعلام کرد و افزود: تاکنون کارخانه سیمان از پاکت هایی که از گذشته در انبار وجود داشته، برای بسته بندی سیمان استفاده می کرد؛ و اکنون این پاکت ها به اتمام رسیده است.

نریمانی با بیان اینکه کارخانه سیمان با وجود افزایش قیمت پاکت سیمان، پاکت ها را سفارش و در نوبت چاپ قرار داده است، ادامه داد: این پاکت ها تا اوایل هفته آینده در اختیار کارخانه سیمان قرار خواهد گرفت و تولید این کارخانه مجددا آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر