پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد :
کد خبر: ۵۴۸۰۹
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: از پرسنل آزمایشگاه شهید صادق گنجی برازجان 30 فروردین 98  به مناسبت روز آزمایشگاه تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، دکتر شکیب آزاد ضمن حضور در مراسم تجلیل از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان اعلام داشت: سی ام فروردین ماه مصادف با زاد روز حکیم عالیقدر سید اسماعیل جرجانی بنام روز آزمایشگاه نامگذاری شده است؛ ما هرساله دور هم جمع می شویم تا ضمن یاد آوری خدمات ارزنده این حکیم عالیقدر از راهروان و پیروان ایشان که بی شک همکاران محترم شاغل در آزمایشگاه هستند قدرانی کنیم.

 شکیب آزاد افزود : فرارسیدن  روز آزمایشگاه، فرصت مغتنمی است تا از همه  تلاش و کوشش  روپوش سفیدان این عرصه و راه گشایان و رمز گشایان طبیبان تقدیر و تشکر به عمل آید.
وی با بیان اینکه  جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود نموده اند، افزود: این قشر زحمتکش با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه می گذارند.

شکیب آزاد ادامه داد: بی شک بر همگان بخصوص کادر درمان، مبرهن و روشن است که امروز هیچ پزشکی بدون تجویز آزمایش های مختلف قادر به تشخیص صحیح بیماری نیست، حتی حاذق ترین و با تجربه ترین پزشکان نیز از این مقوله مثتثنی نیستند .
 شکیب آزاد با اعلام اینکه مجدا این روز بزرگ را به همه عزیزان علوم آزمایشگاهی تبریک و تهنیت عرض می کنم، افزود:  از خداوند منان آرزوی سربلندی و طول عمر باعزت برای یکایک پرسنل شاغل در آزمایشگاه  از خداوند منان مسئلت می نمایم.

بر اساس این گزارش، در پایان با اهداء لوح تقدیر از کارکنان آزمایشگاه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر