شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۸۳۶
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: با ابلاغ حکمی از سوی حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، حسین باشی زادگان به عنوان سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر تعیین شد.  

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در قسمتی از این حکم آمده است: توجه و اهتمام به پیشبرد برنامه ها و اهداف بخش آب و خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان شرکت و تعامل با دستگاه های اجرایی استان در چارچوب فرآیند اساسنامه مورد انتظار خواهد بود.

از سوابق مدیریتی باشی زادگان می توان به مدیریت اداره حقوقی شرکت آب منطقه ای بوشهر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای بوشهر و دو دوره به عنوان معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و معاونت حفاظت بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اشاره کرد.

وی از بدو تاسیس شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر تا کنون به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره مشغول به فعالیت بوده و همچنین سابقه مدیرکلی اداره کل کار و اموراجتماعی استان را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش فکرشهر، با اتمام حکم مسئولیت مدیرعاملی شاهپور رجایی، وی به عنوان مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو منصوب شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر