جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۸۴۲
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان توحید جم گفت: پروژه توسعه بیمارستان توحید جم با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که ظرفیت اورژانس و زایشگاه دوبرابر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر فرهاد باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار و مسؤولان شهرستان جم از بیمارستان توحید با بیان اینکه تلاش مجموعه پرسنل بیمارستان توحید جم ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به همه بیماران است اظهار داشت: میزان مراجعات به بیمارستان توحید جم با افزایش جمعیت و تقاضای درمان از جنوب استان بوشهر و فارس هر سال افزایش می‌یابد که طرح توسعه بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان توحید جم با بیان اینکه اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی توسعه بیمارستان توحید توسط شرکت پالایش گاز فجر جم تامین شده است خاطرنشان کرد : عملیات اجرایی پروژه، با تجهیز کارگاه در خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و ظرفیت و تجهیزات تمام بخش‌ها افزایش می‌یابد‌.

وی با تشریح تغییرات برنامه‌ریزی شده برای بخش‌های مختلف اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده، اتاق عمل بیمارستان به ۵ اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان(NICU) به ۳ تخت و یک تخت ایزوله، بخش مراقبت‌های ویژه بزرگسالان(ICU) به ۶ تخت و بخش مراقبت‌های قلب(CCu) به ۶ تخت توسعه و ارتقا می‌یابد.

دکتر باقری همچنین از احداث بخش تخصصی بیماری‌های زنان با ظرفیت ۱۶ تخت خبر داد و افزود : اورژانس جدید بیمارستان در مکان جدید با ۱۵ تخت احداث می‌شود که دو و نیم برابر وضعیت کنونی خواهد بود. تجهیز و نوسازی بخش زایشگاه بیمارستان توحید جم هم در دستور کار قرار گرفته که ظرفیت پذیرش مراجعان به دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی از احداث بخش‌های پشتیبانی لاندری، رستوران و سالن غذاخوری در فضایی خارج از ساختمان فعلی بیمارستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با نگاه مثبت رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و همکاری ویژه مسؤولان شهرستان و مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات در بیمارستان توحید جم باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر