شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۸۵۷
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

فکرشهر:  دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های اقامتی در استان بوشهر گفت: هتل‌های استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فریدون محمدی عصر پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف از جمله گردشگری ظرفیت و توان بسیار بالایی دارد.

وی بر لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: گردشگری سواحل یکی از برندهای استان ساحلی بوشهر است که باید بیش از پیش نسبت به معرفی این برند اقدام شود.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از گردشگری تجاری به عنوان دیگر ظرفیت استان نام برد و افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری به ویژه در عرصه اقامت یک ضرورت است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر استفاده از مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد اماکن اقامتی گردشگری بدر استان بوشهر بیان کرد: باید زمینه رونق اقتصادی و معیشتی در مناطق گردشگری استان بوشهر بیش از پیش فراهم شود.

محمدی خواستار افزایش هتل‌های استان بوشهر شد و افزود: در سال جاری اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر ۶۸ درصد نسبت به نوروز گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر باید در تمام فصول سال ظرفیت جذب گردشگر داشته باشد اضافه کرد: بر اساس ظرفیت‌ها، در آینده صنعت گردشگری به صنعت نخست تولیدی و اقتصادی کشور تبدیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر