جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۸۶۱
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر:  استاندار بوشهر با اشاره به ظشرفیت بالای ساحل و دریا در استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در عرصه گردشگری اظهار داشت: گردشگری از صنایع درآمدزا و اشتغال‌زا است که باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های بوم‌گردی در سطح استان خاطرنشان کرد: در روستاهای استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار مهم گردشگری وجود دارد که شاهد استقبال گردشگران خارجی از این ظرفیت‌ها نیز هستیم.

استاندار بوشهر از بافت تاریخی بوشهر به عنوان دیگر ظرفیت گردشگری استان نام برد و افزود: پروژه توریسم بوشهر ۲۰۲۲ که در راستای جام جهانی فوتبال طراحی شده ظرفیت‌های گردشگری روستاها، شهرها و مناطق عشایری استان را در بر گرفته است.

وی با اشاره به توانمندی بالای استان در عرصه صنایع دستی و میراث فرهنگی افزود: یکی از مشکلات زیرساختی استان در بخش اقامت گردشگری است که از جمله می‌توان به نبود هتل پنج ستاره اشاره کرد.

گراوند با اشاره به آغاز ساخت هتل پنج ستاره در استان ادامه داد: باید کمبودهای زیرساخت گردشگری در شهرهای مختلف استان بوشهر بررسی و طرح‌های مورد نیاز اجرایی شود.

وی با تاکید بر اضافه شدن ۱۰ هکتار به دهکده گردشگری کنگان خاطرنشان کرد: تکمیل دهکده گردشگری نخل تقی عسلویه مورد توجه قرار دارد و در این راستا دهیاران، توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری روستایی کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، اعتبارات سایت قایقرانی بوشهر مصوب شد که امسال این پروژه تکمیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر