شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارگردان نمایش «بچه گرگ استثنایی» در پاسخ به «فکرشهر»:
فکرشهر - اسماء بوستانی: نمایش بچه گرگ استثنایی، کاری از هنرجویان فرهنگسرای ارشاد برازجان است؛ طی یک دوره ۴ ماهه کلاس ها برگزار شد؛ این هنرجویان در دو دوره و در دو رده سنی متفاوت مهارت دیدند که رده سنی اول در نمایش (گرگم و گله می برم) درخشیدند و رده دوم در نمایشی به نام (افسانه بچه گرگ استثنایی) ایفای نقش کردند.
کد خبر: ۵۴۸۶۵
جمعه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

فکرشهر - اسماء بوستانی: نمایش «بچه گرگ استثنایی»، کاری از هنرجویان فرهنگسرای ارشاد برازجان است که در یک دوره ۴ ماهه کلاس ها حضور داشتند. این هنرجویان در دو دوره و در دو رده سنی متفاوت مهارت دیدند که رده سنی اول در نمایش «گرگم و گله می برم» درخشیدند و رده دوم در نمایشی به نام «افسانه بچه گرگ استثنایی» ایفای نقش کردند.

به گزارش فکرشهر، کارگردان این نمایش در پاسخ به «فکرشهر» گفت: بچه گرگ استثنایی یکی از متفاوت ترین نمایش های کودک اخیر بوده است؛ محتوای داستان  نمایش این است که یک گرگ هر چقدر هم بد باشد، با وجود داشتن طینت بد در دلش یک خصلت خوب هم وجود دارد که اگر این خصلت خوب را پرورش دهد قطعا بدی ها از بین می رود.

عبدالرحیم کاویانی ادامه داد: بچه گرگ نمایش ما تلاش می کند دوستی و صمیمیت را در بین حیوانات جنگل بیشتر کند؛ بازیگران این نمایش به جزء سه نفر، مابقی از هنرجویان چند ساله من هستند که در اجراهای قبل نیز با ما همکاری داشتند؛ این نمایش از لحاظ دکور و موسیقی نسبت به بقیه نمایش های کودک متفاوت است.

وی با بیان اینکه ممکن است این نمایش شاد نباشد، اما مفاهیم زیادی را به مخاطب می رساند، افزود: بنا بود این نمایش به مدت ۱۰ شب به روی صحنه برود اما به دلیل اینکه نمایش های قبلی ما در سیزدهنین جشنواره تئاتر استانی قبول شد و باید پیگیر فعالیت های جشنواره باشیم، ۵ شب این تئاتر را در پلاتو استاد عباس زاده اجرا خواهیم کرد.

کاویانی ضمن تشکر از زحمات و همراهی همیشگی ندا حیدری (همسرش) ادامه داد: در اصل می توان گفت ایشان کارگردان هستند، اگر همکاری همسرم نبود نمی توانستم این چنین موفق باشم؛ با وجود اینکه زمان امتحانات دانش آموزان بود اما تمامی خانواده ها همراهی کردند تا این نمایش به مرحله اجرا برسد، از تمامی خانواده ها سپاسگزارم، از همه مردم سپاسگزارم و از کسانی که به دلیل کمبود مکان شرمنده آن ها شدیم پوزش می طلبم، امیدوارم اجراهای بعدیمان در پلاتوی جدید باشد، تنها آرزویم این است که کودکان به رده های بالاتر صعود کنند و شاهد درخشششان  باشیم.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر