جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۱۸
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در بسیاری از حوزه‌ها الگو و برتر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: نماز تأثیر بسیار زیادی در سطح جامعه دارد و باعث کاهش تخلفات و منکرات می‌شود.

وی با بیان اینکه اقامه نماز انسان را آسمانی تربیت می‌کند خاطرنشان کرد: اقامه نماز باعث نجات انسان در دنیا و رستگاری در آخرت می‌شود و حضور در نماز جماعت مساجد تاثیرپذیری تربیت انسانی را افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و دور از تخلفات و منکرات داشته باشیم باید نماز محور باشد و این فریضه الهی در آن نهادینه شود.

وی، با تاکید بر فراهم شدن عوامل پرجاذبه نماز جماعت افزود: غیر از فراهم شدن جذابیت‌های اقامه نماز در مساجد، باید روحانی و امام جماعت در رشد فرهنگی نمازگزاران اثرگذار باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری جایگاه این استان در بخش‌های مختلف در بین دیگر استان‌ها را برتر دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر در بسیاری از حوزه‌ها الگو و برتر است که این مهم در شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این هفته مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر تنظیم زندگی با محوریت نماز تصریح کرد: باید جوانان، نوجوانان و نونهالان که بزرگترین سرمایه و ثروت کشور هستند بر اساس تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت شود.

امام جمعه بوشهر یکی از شاخص‌های مهم پرورش انسان در تراز انقلاب اسلامی را اقامه نماز دانست و خاطر نشان کرد: باید اقامه نماز و آثار تربیتی آن در بین دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر