جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۳۷
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 13 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان عسلویه خبر داد.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان عسلویه، تحقیقات گسترده‌ای توسط مأموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود : با افزایش گشت‌های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس و روش‌های فنی پلیسی، نهایتا مأموران کلانتری 12 بیدخون موفق به شناسایی و دستگیری  دو نفر سارق حین سرقت شدند و در بازرسی از خودرو آنها تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

وی عنوان کرد:متهمان در لحظه دستگیری منکر هرگونه سرقت شده و اعلام داشتند پیمانکار شرکت‌های پارس جنوبی بوده و قصد رفتن به محل پروژه را دارند، که پس از انتقال به مرکز پلیس و بازجویی‌های تخصصی و ارائه مدارک و شواهد به هفت فقره سرقت از شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی اعتراف کردند.

واعظی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال سرقتی  از قبیل 37 دستگاه سنگ فرز،152 آچار صنعتی بزرگ، پنج عدد مینی‌سنگ،مقادیر زیادی ابزارآلات صنعتی و سیم و کابل مربوطه به ارزش 13 میلیارد ریال  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان  بوشهر با بیان اینکه در این پرونده دو نفر سارق اهل استان‌های جنوبی کشور و یک نفر مال‌خر دستگیر شدند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده اشخاص و خودروهای مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر