پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۴۹۴۹
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری قاتل اعضای ۳ نفره یک خانواده در ورامین خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزئیات این خبر توضیح داد: در پی اعلام مفقودی دختربچه ۸ ساله در روز یکم اردیبهشت سال جاری از سوی مادرش، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مادر این کودک برابر قانون به صورت یک روز در هفته دخترش را به همسر سابق خود به نام " محمد" تحویل می‌دهد که این بار از دخترش هیچ خبری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و نیز پایش های اطلاعاتی دریافتند دختر خردسال به همراه پدر و همسر وی از خانه به مقصد یک باغ خارج می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، متوجه آخرین تماس تلفنی " محمد" با جوان ۲۸ ساله‌ای به نام " مهدی" شده که وی را برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت می‌کنند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: "مهدی" در بررسی‌های اولیه عنوان کرد با محمد علاوه بر اینکه همکار است، دوست بوده و با وی و خانواده اش، رفت و آمد خانوادگی دارد.

وی به پیدا شدن خودرو محمد در جلوی درب باغ مهدی، اشاره و خاطرنشان کرد: مهدی در تحقیقات پلیسی، منکر هرگونه دیدار با محمد و اعضا خانواده وی شد، اما هنگامی که با مستندات و ادله پلیسی مواجه شد، اعتراف کرد محمد را به همراه خانواده اش به یک باغ حوالی شهرستان ورامین که آن را اجاره کرده بود، دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت و نیز استعمال مواد مخدر (شیشه) با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کرده و درگیر می‌شوند که در این درگیری مهدی به وسیله چاقو محمد و اعضای خانواده اش (همسر و دختر ۸ ساله اش) را به قتل رسانده و در زمین همان باغ دفن کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به مشاجره لفظی مقتول با قاتل چند روز قبل از وقوع حادثه اشاره و بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر