جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۵۰
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تجهیز کتابخانه مدارس در ترویج فرهنگ مطالعه و علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه بیشتر، بسیار مهم است و این کتابخانه ها باید در امر مطالعه جدی گرفته شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد صبح یکشنبه در آئین افتتاح کتاب‌خانه کلاسی در دبستان شهید احمدزاده روستای چاهبردی این شهرستان با تقدیر از از پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه و همه کسانی که در تجهیز کتاب‌خانه مدارس همکاری کردند گفت: با تلاش این مؤسسه مردم نهاد تا کنون چندین کتاب‌خانه کلاسی در مدارس شهرستان تجهیز شده و امروز شاهد افتتاح کتاب‌خانه این دبستان هستیم و امید است با این اقدامات بتوان در زمینه کتاب و کتابخوانی گام‌های مؤثری در سطح شهرستان برداشت.

وی افزود: اردیبهشت ماه هر سال نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران بر پا می‌شود و همه علاقه مندانی که به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند برای تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس و اهدا کتاب می‌توانند کتاب‌هایی را تهیه و اهدا کنند.

فرماندار گناوه گفت: تجهیز کتاب‌خانه مدارس در ترویج فرهنگ مطالعه و علاقه مند کردن دانش آموزان به مطالعه بیشتر، بسیار مهم است و این کتاب‌خانه‌ها باید در امر مطالعه جدی گرفته شوند.

وی تصریح کرد: خرسندیم که در روزهایی که با کتاب و کتابخوانی عجین شده است در بین دانش آموزان و شاهد افتتاح کتاب‌خانه مدرسه‌ای دیگر در شهرستان هستیم و امید است که بتوان با همکاری همیشگی آموزش و پرورش کتاب‌خانه‌های مدارس را بیشتر فعال و تجهیز کنیم.

پاک نژاد با تقدیر از رئیس کتابخانه ‌ها و آموزش و پرورش شهرستان در راستای کمک به تجهیز کتاب‌خانه ها بیان کرد: تا زمانی که در شهرستان حضور داشته باشم از کار نیک تجهیز کتابخانه ها و کارهای فرهنگی حمایت و آماده هر نوع همکاری هستیم تا شاهد افتتاح کتابخانه کلاسی در همه مدارس چندپایه شهرستان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر