پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۸۶
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت:حفظ حرمت و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی پور صبح دوشنبه در دیدار با مادر شهید ناصر عمرانی اظهار داشت: مادران شهدا نماد صبر و استقامت جامعه ما هستند که کشور به وجود آنان به خود افتخار می‌کند.

وی اضافه کرد: این چهره‌های صبور و با صلابت بدون هیچ چشم داشتی بهترین گوهر و دارایی که فرزندان آنان بود را در راه ملت و کشور و نظام هدیه کردند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: این ایثار و صبوری و از خودگذشتگی وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسئولان قرار می‌دهد که باید تلاش شود تا قدردان آنان باشیم.

وی ادامه داد: در دیدارهایی که با خانواده معظم شهدای تنگستان تا کنون داشته‌ایم هیچ گاه از آنان درخواست شخصی ندیده‌ایم و این نشان دهنده بزرگی این خانواده‌ها است.

رفیعی‌پور اضافه کرد: باید تلاش کنیم با حفظ حرمت و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شاهد از ایثارگری‌های آنان در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی قدردانی کنیم.

فرماندار تنگستان در دیدار با خادم از جانبازان سرافراز شهرستان تنگستان اظهار داشت: جانبازان عزیز اسوه‌هایی بی نظیر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

وی افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است لذا خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان است.

رفیعی پور با بیان اینکه دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا به مسئولان روحیه مضاعف برای فعالیت می‌دهد گفت: مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده‌های شهدا و جانبازان تلاش کنند.

وی افزود: این خانواده‌ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر