پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۹۹
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

فکرشهر:  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: زمینه حضور پرقدرت شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ندا عبدالله‌زاده عصر دوشنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: همه باید حمایت کنند تا شاهد حضور پرقدرت شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال باشیم.

وی با تقدیر از شورای چهارم که شالوده و بنیان تیم شاهین شهرداری در این شورا ریخته شد گفت: در شورای پنجم این حرکت با حمایت خوب اعضا تداوم پیدا کرد و شاهد صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر در سال دوم شورا هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه در شورا پنجم نسبت به شورای قبل حمایت از دو تیم شاهین و ایران‌جوان بسیار راحت‌تر بود، افزود: شورای پنجم نگاه حمایتی بسیار خوبی به ورزش دارد.

وی تصریح کرد: برای حضور قوی در لیگ برتر باید از همین حالا برنامه‌ریزی کرد؛ چه در زمینه مدیریتی و چه در زمینه حمایتی و باید هدف‌گذاری حضور شاهین شهرداری در لیگ برتر مثل تراکتورسازی تبریز باشد و حضور ما فقط به یکسال منتهی نشود.

عبدالله زاده بیان کرد: قطعاً مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اقتصادی استان باید شاهین شهرداری را حمایت کنند امروز شاهین شهرداری نماینده استان در سطح اول فوتبال کشور است و می‌بینیم که شاهین به یک برند برای معرفی استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: صعود شاهینی‌ها به لیگ برتر باعث ایجاد یک شور و نشاط در سراسر استان شده است و انتظار داریم این شور و نشاط با نتایج خوب شاهینی‌ها در لیگ برتر ادامه پیدا کند و برای گرفتن نتیجه خوب باید از حالا برنامه‌ریزی کرده و یک تیم مدیریتی قوی پشت کار باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تیم ایران‌جوان بوشهر دیگر نماینده استان متأسفانه به لیگ دسته سوم سقوط کرد. ما در شورا به تمام تعهدات خود نسبت به این تیم عمل کردیم اما مشکل اصلی ایران‌جوان عدم مدیریت است که باعث شده این تیم باسابقه بوشهری به این حال و روز بیفتد.

وی تاکید کرد: اگر هم قرار است امتیازی خریده شود اول باید وضعیت مدیریتی این تیم مشخص شود. ما در شورا و شهرداری امسال هم قطعاً از این تیم حمایت خواهیم کرد اما باید در ابتدا وضعیت مدیریتی تیم مشخص شود تا شاهد هدر رفتن سرمایه و زحمت‌ها نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر