سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۰۷۳
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: فرمانداردیلم استان بوشهر گفت: تمامی طرح ها و برنامه های عمرانی و توسعه ای در روستاهای شهرستان باید دارای طرح مطالعاتی و پیوست های محیط زیستی باشند ، در غیر این صورت اعتباری به آنان اختصاص نمی یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز چهارشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای بخش های مرکزی و امام حسن این شهرستان افزود: شوراها و دهیاران در پیگیری و رسیدگی به امورات و وظایف محوله باید هماهنگی های لازم با بخشداری و فرمانداری انجام دهند.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه دولت تدبیر و امید بر اعتماد سازی ،صادق بودن و کیفیت درخدمات به مردم تاکید و توجه ویژه ای دارد ، شوراها و دهیاران تا قبل ازتصویب بودجه برای مردم انتظار و توقعی ایجاد نکنند و پروژه های نیمه تمام و اولویت دار را به پایان برسانند. 

وی گفت: بازرسان و کارشناسان فرمانداری بصورت ماهانه از دهیاری ها بازدید خواهند داشت و هدف این برنامه مچ گیری نیست.

فرماندار دیلم افزود: شوراها نباید وارد کارهای حاشیه ای شوند و شایسته نیست خود را درگیر تنش و اختلاف کنند و تنها به رسالت خود در رسیدن به عمران و آبادی و توسعه مناطق عمل کنند. 

فرماندار دیلم با بیان اینکه شورای روستاها اولین حافظان امنیت در روستا محسوب می شوند، افزود: امنیت روستاها در اولویت قرار دارد و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد شد . 

قاسمی افزود : شوراها برای تسهیل وتسریع در امورات مردم باید با تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه داشته باشند. 

وی گفت : یکی از بزرگترین اقدامات دولت تدبیر و امید ایجاد استقلال مالی دهیاری ها است و باید حساب های مالی آنان مکانیزه و از انجام هرگونه دریافت و پرداختی به صورت دستی پرهیز کنند.

فرماندار دیلم اظهار کرد : دهیاری و شورای روستاها در کنار دستگاه ها و نهادهای فرهنگی نسبت به برگزاری اعیاد و مناسبت ها با هدف امید بخشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنند. 

قاسمی گفت: براساس قانون یکی از مواردی که منجر به انحلال شورا و برکناری دهیار می شود عدم تصویب بودجه است و باید به این مهم توجه خاصی داشته باشند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر