سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۰۷۶
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: پنجمین جشنواره مجسمه‌های شنی به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی با حضور پرشور مردم در کنار ساحل دیلم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد اسلامی شهرستان دیلم صبح چهارشنبه در این جشنواره ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این جشنواره گفت: خلیج فارس امروز زنجیره اتصال تمام کسانی است که به تکامل انسانی در سایه برابری و برادری دل سپردند و ایرانیان نیز در طول تاریخ به عنوان پاسداران اصلی این نقطه مهم برای جهانیان، همواره الگوی صلح طلبی و عدالت خواهی بودند.

زهره محنایی افزود: بالا بردن تولیدات فرهنگی هنری در زمینه این گنجینه مهم در ایران زمین یکی از مهم‌ترین ابزار دفاع از هویت خلیج فارس است که با استفاده از ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود و همکاری‌های همه جانبه می‌توان در این زمینه بیشتر از گذشته قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور پاسداشت روز ملی خلیج فارس برگزار شده است اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ نفر در این جشنواره در رده‌های مختلف سنی شرکت کردند که پس از بازبینی از سوی هیئت داوران سرکار خانم هستی زائر اسماعیلی نفر، آقای مهدی بشیری و آقای عرفان خدامی مقام‌های اول تا سوم جشنواره را از آن خود کردند.

گفتنی است در ادامه با اهدای تندیس و لوح سپاس از همه شرکت کنندگان در این جشنواره تقدیر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر