پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۰۷۹
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در زمینه کسب موفقیت‌های متعدد دانش آموزی از شهرستان‌های مهم در کشور و استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گناوه با تبریک هفته معلم به همه فرهنگیان و معلمان و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار داشت: در حمایت از فرهنگیان و توجه به این قشر عزیز در شهرستان گناوه توجه خوبی صورت گرفته و گام‌های مؤثری در این راستا برداشته شده است.

وی افزود: این مایه افتخار است که به عنوان یک فرهنگی و معلم در حال حاضر در وزارت کشور مأمور به خدمت و در خدمت مردم و در کنار فرهنگیان این شهرستان هستم و همیشه به معلم و فرهنگی بودن خود افتخار می‌کنم.

فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در زمینه کسب موفقیت‌های متعدد دانش آموزی از شهرستان‌های مهم در کشور و استان بوشهر است و در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی ورزشی و در مسابقات مختلف افتخارات فراوانی نصیب این شهرستان شده است.

پاک نژاد بیان کرد: توصیه من به دانش آموزان این است که هیچ گاه در زمینه کسب علم و علم آموزی دست از تلاش و کوشش برندارند و همواره با کتاب و کتابخوانی مأنوس باشند.

وی تصریح کرد: استفاده مفید و برنامه ریزی شده از امکانات فضای مجازی بسیار خوب است و باید از آن نهایت بهره را برد اما این استفاده نباید منجر به دوری دانش دانش آموزان از کتاب و کتابخوانی شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: از تلاش و زحمات همه فرهنگیان تقدیر می‌کنم و از آنها درخواست می‌کنم که همانند گذشته در آموزش علم و دانش به آینده سازان کشور کوشا باشند و ما هم با افتخار در خدمت جامعه فرهنگی هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر