جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۱۵۱
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی باعث رشد و توسعه هنر می‌شود و نیاز است برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره‌ها دستگاه‌های متولی فرهنگ پای کار بیایند.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، سکینه الماسی صبح امروز در اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر اظهار داشت: صنعت نفت باید در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی به حوزه فرهنگ نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تفکیک اعتبارات هنر از فرهنگ نقش مهمی در حل مشکلات هنرمندان دارد.

وی ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان دیر و استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان شهرستان دیر در حوزه فرهنگ و هنر در استان بوشهر سرآمد هستند و در سطح کشور هم خوش درخشیده‌اند.

الماسی خاطر نشان کرد: همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی باعث رشد و توسعه هنر می‌شود و نیاز است برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره‌ها دستگاه‌های متولی فرهنگ پای کار بیایند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر بسیار بالا است و زیبنده اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست که یک سالن اجتماعات برای نشست‌ها و جلسه‌ها داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر