جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۴۱
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر:  آئین تجلیل از هزار و ۸۵۰ معلم شهرستان دشتی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی ظهر یکشنبه در این همایش ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند شهرداری و شورای شهر خورموج در برگزاری این همایش، هفته معلم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تبریک عرض کرد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری آثار ارزشمندی از خود جا گذاشته است، افزود: دانش آموزان و جوانان ما باید با آثار شهید مطهری آشنا شوند.

نادری بیان کرد: آثار شهید مطهری ویژگی‌های خاص خود را دارد و قابل استفاده برای همگان است.

وی تصریح کرد: علم و دانایی ارزش دارد و این علم و دانایی است که به انسان بینش و معرفت می‌دهد و به همین خاطر است که مقام معلم را گرامی می‌داریم.

نادری خاطر نشان کرد: اگر عزت و کرامت معلم در جامعه حفظ شود جامعه می‌تواند توسعه پیدا کند.

فرماندار دشتی ادامه داد: جامعه نباید به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای داشته باشد بلکه باید نگاه سرمایه‌ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: این اقدام شهرداری و شورای شهر هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و مایه دلگرمی معلمین می‌باشد.

نادری اظهار کرد: در شهرستان دشتی با تلاش آموزش و پرورش پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خیلی خوبی شاهد هستیم و هر اقدامی که در حوزه آموزش و پرورش شکل می‌گیرد حاصل تلاش معلمین است.

وی رتبه سوم شهرستان در کنکور، کسب رتبه‌های برتر در زمینه المپیادهای استانی، مسابقات فرهنگی ورزشی را از جمله موفقیت‌های صورت گرفته در یک سال گذشته عنوان کرد.

نادری با تاکید بر اینکه تلاش داریم اعتبارات لازم برای زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی را تأمین کنیم، گفت: در سال جاری نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش خواهیم داشت و اعتبارات لازم برای تعمییر و تجهیز مدارس اختصاص داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با تعامل و همراهی خوب با استاندار، نماینده مردم دشتی و تنگستان و سازمان مدیریت استان اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست جمهور به شهرستان دشتی که به نسبت سفر اول که هیچ مصوبه‌ای دشتی نداشته اختصاص یافته است.

نادری آشنا کردن دانش آموزان با فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی را امری ضروری عنوان کرد و خاطر نشان کرد: معلمان در بحث اقتصاد مقاومتی درست مصرف کردن از امکانات را به دانش آموزان یاد دهند.

نادری همچنین بر ضرورت تبیین و نهادینه کردن فرهنگ کار و کار آفرینی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

امام جمعه خورموج نیز از رویکرد خوب مجموعه شهرداری و شورای شهر در برگزاری این همایش تقدیر کرد و گفت: هزینه در زمینه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری است و تقویت روحیه فرهنگیان است.

حجت الاسلام مصلح افزود: باید به معلمی به عنوان شغل مقدس و رسالت الهی نگاه کنیم.

احمد شیخیانی شهردار خورموج نیز از احداث پارک محله‌ای بنام معلم در این شهر خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر