پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۴۳
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: کاپیتان کشتی مسافری بوشهر خارگ گفت: دختر بچه ۱۴ ساله در مسیر دریایی بوشهر به خارگ که دچار ایست قلبی شده بود با اعزام شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، کاپیتان جمشید رجب‌زاده با بیان اینکه کشتی مسافری بوشهر اروس مهیار روزانه مسافران دریایی را  از بوشهر به خارگ و بلکعس جابجا می‌کند اظهار داشت: مسیر دریایی بوشهر به خارگ حدود 2 ساعت است که کشتی پیشرفته مهیار مسافران را روزانه در این مسیر دریایی جابجا می‌کند.

وی از ایست قلبی دختر بچه 14 ساله در مسیر دریایی بوشهر به خارگ خبر داد و بیان کرد: دختر 14 ساله در حین سفر از مبدأ بوشهر به خارگ دچار مشکلی قلبی می‌شود که با تلاش  کارکنان کشتی زمینه انتقال به مرکز درمانی خارگ فراهم می‌شود.

کاپیتان کشتی مسافری بوشهر خارگ با اشاره به درخواست اورژانس دریایی برای نجات دختر یاد شده افزود: پس از اطلاع به مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی، شناور ناجی به موقعیت یاد شده در خلیج فارس مسیر دریایی بوشهر به خارگ اعزام شد.

کاپیتان این کشتی مسافری بیان کرد: فرد حادثه دیده بلافاصله به مرکز درمانی خارگ اعزام شد که پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان صنعت نفت خارگ وضعیت بیمار رو به بهبودی رفت.

پدر این دختربچه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با انتقاد از  آمبولانس اورژانس خارگ افزود: با وجود چند بار تماس با اورژانس خارگ متاسفانه آمبولانس  به اسکله مروارید خارگ اعزام نشد و با تاکسی بیمار به بیمارستان خارگ منتقل شد.

 حسین باغبان بیان کرد: خوشبختانه وضعیت دختر بچه رو به بهبودی است ولی باید برای اورژانس زمینی در خارگ چاره‌اندیشی شود.

وی از خدمات  کاپیتان و کارکنان کشتی مسافری مهیار و تیم امداد و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در انتقال  به موقع  بیمار به مرکز درمانی خارگ قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر