جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر – الهام راسخی: صبح امروز پنج شنبه 19 اردیبهشت ماه، تعدادی از شهروندان با پایگاه خبری تحلیلی «فکرشهر» تماس گرفته و اعلام کردند ماموران نیروی انتظامی در میدان بیمارستان تجمع کرده و در حال توقیف موتورسیکلت یا به گفته دشتستانی ها «موتوربگیرو» هستند...
کد خبر: ۵۵۳۹۳
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

فکرشهر – الهام راسخی: صبح امروز پنج شنبه 19 اردیبهشت ماه، تعدادی از شهروندان با پایگاه خبری تحلیلی «فکرشهر» تماس گرفته و اعلام کردند ماموران نیروی انتظامی در میدان بیمارستان تجمع کرده و در حال توقیف موتورسیکلت یا به گفته دشتستانی ها «موتوربگیرو» هستند.

به گزارش فکرشهر، این در حالی است که دو سال پیش سرهنگ سیدجواد رضوی، فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص طرح توقیف موتورسیکلت و انتقال آن ها به پارکینگ به خبرنگار «فکرشهر» گفته بود که طرح مذکور قطع شده و طرح جایگزین در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و در این مدت نیز همین امر انجام گرفت.

سرهنگ رضوی در خصوص اجرای طرحی که امروز در حال انجام است، به «فکرشهر» گفت: طرح امروز مقطعی و برای یک روز است و به دلیل مطالبات شهروندان بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: به دلیل مزاحمت هایی که راکبان موتورسیکلت برای شهروندان در برخی نقاط شهر برازجان به وجود آورده بودند و نیز برای کاهش تصادفات و تخلفات، نیروی انتظامی طرح یک روزه توقیف موتورسیکلت ها را اجرا کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر