پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۴۲۵
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: 2 فیلم کوتاه و مستند حمید حق جو هنرمند بوشهری برگزیده جشنواره فیلم های کوتاه و مستند انگستان (Lift-Off Sessions) شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحمان برزگر روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: فیلم کوتاه این هنرمند بوشهری به نام 'افعی' و مستند کوتاه 'صحرا و دریا' به کارگردانی حمید حق جو در جشنواره فیلم های کوتاه و مستند انگلستان به عنوان برگزیده انتخاب و در آیین اختتامیه به نمایش در می آید.

وی بیان کرد: شبکه جهانی جشنواره فیلم Lift-Off، در شهرهای مختلف جهان مانند لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو ، توکیو، پاریس و نیویورک برگزار می شود.

برزگر ادامه داد: این جشنواره در لندن بصورت ماهانه و آنلاین برگزار و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی می شوند.

وی یادآور شد: نویسنده، مشاور کارگردان و مدیر تصویر برداری فیلم کوتاه افعی مهرداد همتی و طراح لباس و بازیگران آن نیز محمد علی کنار کناری و داوود سورانی هستند. 

برزگر ادامه داد: داستان این فیلم کوتاه شخصی است که باعث آشوب در نقاط مختلف می شود که در آخر به دست طبیعت از بین می رود.

وی افزود: مستند کوتاه صحرا و دریا به کارگردانی حمید حق جو از فیلمسازان انجمن سینمای جوان ایران در جشنواره The lift off session انگلستان به نمایش گذاشته می شود.

برزگر بیان کرد: در این مستند کوتاه، زندگی مردم و نخل مناطق باستانی و چشمه های آب گرم، پوشش گرم و خشک و طبیعت و دشت های استان و زندگی مردم در روستا، (روستای تاریخی کلات حیدری) و روستاهای دیگر بوشهر به نمایش درآمده است. 

وی یادآور شد: تصویر برداران این مستند حمید حق جو، محمد علی کنار کناری و سعیده معصومی هستند.

اختتامیه جشنواره Lift-Off لندن در ماه می سال 2019 میلادی در لندن برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر