شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۴۶۲
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

فکرشهر:  استاندار بوشهر با تاکید بر بسیج همه امکانات استان برای مقابله با ملخ‌ها گفت: تقویت اتحاد و همدلی در کشور بین مردم و مسئولان تنها راه عبور از مشکلات کشور و ایستادگی مقابل دشمن است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: خروج سران آمریکا از برجام و بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها را شاهد بودیم و نظام با تدبیر با این اقدامات برخورد کردند و پیام مردم و دولت به دیگر کشورها انعکاس داده شد.

استاندار بوشهر به اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن آرایش جدیدی به خود گرفته است و جنگ تبلیغاتی و روانی را شروع کردند و رهبر انقلاب اسلامی هم با اشاره به این آرایش تاکید داشتند که ما هم باید در شرایط جدید آرایش جدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند، افزود: اتحاد و همدلی ملت بهترین آرایش در مقابل این اقدامات دشمنان است و عبور از مشکلات و مقابله با دشمنان باید در کنار هم باشیم و همه گروه‌ها و جریان‌ها باید در کنار هم باشند.

گراوند خاطرنشان کرد: کمی و کاستی‌هایی وجود دارد ولی باید در کنار هم باشیم و اتحاد و همدلی در کشور حفظ و تقویت شود. دشمنان تحمل ایستادگی ملت ایران را ندارند. رسانه‌ها سخنرانان باید شرایط کشور را درک کنند و اتحاد را تقویت کنند.

وی رمز و عبور از مشکلات را اتحاد و همدلی دانست و افزود: سرمایه عبور از بحران‌ها همیشه مردم بوده‌اند و اکنون نیز مردم مهمترین سرمایه نظام هستند و باید متحد در مقابل دشمن بایستند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: دشمن آرایش جنگی گرفته و جنگ روانی را در دستور کار دارند و ما می‌دانیم که جنگ نظامی نخواهند کرد ولی صاحبان تریبون و رسانه‌ها باید بیش از هر زمانی از اتحاد و انسجام و برادری در نظام جمهوری اسلامی مراقبت کنیم.

وی گفت: بوشهر از استان‌هایی است که با حضور شخصیت‌های بزرگ و عالمان اندیشمند استانی سرشار از اتحاد و همدلی است و باید از این فضا دفاع کنیم و شاهد توسعه و تقویت همدلی و انسجام باشیم.

لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌ها

گراوند خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌ها شد و اضافه کرد: شرایط جدیدی در کشور را شاهد هستیم و سیل هزینه‌های زیادی را تحمیل کرد ولی ضرورت دارد که در حوزه هزینه‌های جاری صرفه‌جویی توسط دستگاه‌ها صورت گیرد و مدیران دستگاه‌ها نیز باید بر این روند نظارت کنند.

وی ادامه داد: می‌توان جلوی یک سری هزینه‌های اضافی را گرفت و این مسائل را می‌توان صرف تأمین نیازهای کارکنان کرد. تلاش می‌شود با صرفه‌جویی قدم‌های خوبی برای تأمین معیشت کارکنان برداریم.

استاندار بوشهر خواستار تلاش جهادی برای استفاده کامل از ظرفیت واحدهای تولیدی در استان بوشهر شد و بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در کنار واحدهای تولیدی و بخش خصوصی باشند.

وی با بیان اینکه باید خریدها را از تولیدکنندگان استان انجام دهیم، افزود: وقتی که تولیدی در استان بوشهر وجود دارد، هیچ دستگاهی نباید از خارج استان کالای مشابه را تأمین کند.

گراوند با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: مدیران خود را موظف بدانند که مسائل و مشکلات را حل کنند و با تصمیم‌گیری‌های مناسب برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

وی خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌های آب و برق توسط دستگاه‌های اجرایی شد و اظهار داشت: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در زمینه صرفه‌جویی در برق و استفاده از دستگاه‌های کاهنده مصرف آب اقدام کنند.

استاندار بوشهر بر لزوم حضور مسئولان و مدیران در شهرستان‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: آفت ملخ صحرایی یکی از مشکلات مهم در استان است که باید همه مدیران و دستگاه‌ها در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر