چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۱۶
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر:  استاندار بوشهر خواستار تولید آثار هنری از جمله فیلم سینمایی و سریال در وصف شهدای استان شد و گفت: کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا هستیم و باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود برای ما آرامش و امنیت را به ارمغان آورده‌اند بیان کرد: امسال کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود که باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری با کیفیت آن استفاده شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در راستای معرفی حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای والامقام، پیشینه تاریخی ایثار و فداکاری رزمندگان و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت و همراهی همه دستگاه‌ها در برگزاری این کنگره تصریح کرد: کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر تشکیل شده است که باید طرح‌ها و برنامه‌ها را گام به گام برگزار کنند.

گراوند خواستار تسریع در اجرای برنامه‌های مد نظر برای این کنگره شد و خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم و مد نظر باید تولید برنامه‌های فاخر برای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باشد و اعتبارات مورد نظر تخصیص یابد.

وی با تاکید بر تولید برنامه‌های هنری و فرهنگی از جمله فیلم سینمایی در وصف شهدای استان بوشهر افزود: کارگروه تخصصی صدا و سیما، حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر