سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۷۱
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: با اقداماتی که انجام می‌دهیم و نشان دادن قابلیت‌های عسلویه تلاش می‌کنیم بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری در عسلویه متقاعد کنیم.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، جواد گلی در نشست روابط عمومی پتروشیمی‌ها با خبرنگاران جنوب استان بوشهر با بیان اینکه آمادگی تعامل بیشتر با رسانه‌های محلی داریم، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت منطقه دارند و اگر فضای رسانه‌ای خوبی ایجاد شود نه تنها منطقه بلکه می‌توانند کشور را مدیریت کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس افزود: هلدینگ خلیج فارس وظیفه خود می‌داند  به وظایف و مسؤولیت‌های اجتماعی در قبال مناطق پیرامونی پتروشیمی‌ها عمل کند.

وی  با اعلام اینکه حرکت ما به سمت بهبود وضعیت زیست‌محیطی در ماهشهر و عسلویه است ادامه داد: اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است که معاف شدن از جریمه‌های زیست‌محیطی گواه این مطلب است.

گلی عنوان کرد: هلدینگ خلیج فارس اکنون در منطقه عسلویه 9 مدرسه در دست ساخت دارد و در زمینه فرهنگی و آموزشی نیز فعالیت‌های خوبی انجام گرفته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به واگذاری دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری گفت: با اقداماتی که انجام می‌دهیم  و نشان دادن قابلیت‌های عسلویه تلاش می‌کنیم بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری در عسلویه متقاعد کنیم.

وی افزود: رونق گردشگری در منطقه می‌تواند سایت‌های پتروشیمی‌ها را به صنعت گردشگری تبدیل کند و مانند تمام نقاط دنیا این صنعت در عسلویه ایجاد شود.

گلی یادآور شد: سال گذشته 900 میلیارد ریال در شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای انجام برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، دینی مذهبی در منطقه عسلویه هزینه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر