جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:
کد خبر: ۵۵۵۷۳
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

فکرشهر:  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی کارگری اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ حمید رضا پناه بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت استانداری بوشهر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پنجمین سفر ریاست جمهوری به استان اعتباری به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۴ مجموعه ورزشی کارگری اختصاص یافت.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید تحول اساسی در ایجاد زیر ساخت‌ها در حوزه کاری این اداره کل صورت گرفته است این در حالی است که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا قبل از این دولت فقط ۳ ساختمان ملکی در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود داشته است. که به تعداد ۹ ساختمان ملکی رسیده است.

توسعه فضاهای ورزش کارگری از ۲ مجموعه به هفت مجموعه ورزشی در حال توسعه هستند که با اختصاص مبلغ فوق پیش بینی می‌شود که تا سال جاری به بهره برداری برسند.

احداث اولین استخر کارگری استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد که با اختصاص مبلغ فوق پیش بینی می‌شود که در سال جاری به بهره برداری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر